Vuokramökkejä jäsenetuhintaan

Agrohonka Rukalla

Agrohonka on pyöröhirsinen paritalon puolikas 5-tien varressa (Honkatie 7) Kuusamossa 3 km:n päässä Rukan rinteistä. Mökissä on parisänky, kaksi 1 hengen sänkyä, levitettävä sohvasänky ja sohva. Kahdeksalle hengelle löytyy peitot ja tyynyt sekä astiat. Mökissä on sauna, liesi, mikro, jääkaappipakastin, astianpesukone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, pölynimuri, tv ja radio, pesukone sekä kuivauskaappi ja pistorasia autonlämmittämiseen. Parvelta löytyy myös pieni etätyötila.

Agrokotsa Levillä

Agrokotsa on paritalon puolikas Levitunturin kupeessa Kittilässä (Rahorannantie 7 G). Matkaa rinteisiin on 1,5 kilometriä. Vuodepaikkoja on kuusi, mutta peitot ja tyynyt sekä astiat riittävät 8 hengelle. Mökissä on saunan lisäksi liesi, mikro, jääkaappipakastin, astianpesukone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, pölynimuri, tv, radio ja kuivauskaappi ja pistorasia autonlämmittämiseen.

Agrohongan ja Agrokotsan vuokraushinnat 2022 ja 2023:
(huom: vuokra sisältää siivouksen)
Mökkien vaihtopäivä on lauantai. Viikko alkaa klo 16 ja päättyy seuraavana lauantaina klo 12, jolloin mökki luovutetaan siivottavaksi.

Viikot Hinta 2022 Hinta 2023
51-6, 18-19 400 euroa 420 euroa
7-17 690 euroa 710 euroa
20-34 200 euroa 220 euroa
35-44 200 euroa 220 euroa
45-50 250 euroa 270 euroa

Sama henkilö saa vuokrata Agrohongan tai Agrokotsan kevätsesongin aikaan kerran neljässä vuodessa. Varauskalenteri pyritään päivittämään perjantaisin. Tarkka varaustilanne selviää tiedustelemalla asiaa Agronomiliitosta. Mökkejä saa varata kuluvalle ja seuraavalle vuodelle.

Varaukset joko sähköpostitse riitta.kekki(at)agronomiliitto.fi tai puhelimitse 09 2511 1650. Jos varauksia tehdään samalle viikolle samanaikaisesti, joudumme arpomaan varausten kesken. Varauksen yhteydessä voi halutessaan ilmoittaa yhden vaihtoehtoviikon.

Varauskalenteri (klikkaa auki)

Mökkien vuokrausperiaatteet

A-palveluiden lomahuoneistot ja hotelliedut Member+ jäsenetupalvelussa

A-palvelut tarjoavat Agronomiliiton jäsenille lomahuoneistoja edulliseen hintaan ympäri Suomea. Tutustu ja varaa suoraan Member+ -jäsenetupalvelun kautta: https://memberplus.fi/lomahuoneistot/