Urapalvelut - apua työnhakuun

Tarvitsetko vinkkejä ja ohjeita työnhakuun? Etsit työpaikkaa tai haluat haasteellisempiin tehtäviin? Etsit gradupaikkaa, kesätyöpaikkaa tai oletko juuri valmistunut?

Urapalveluiden kesäpäivystys Työvalmennus Futuurissa 6.7. – 7.8.

Tätä ennen palvelemme normaalisti: urapalvelut@agronomiliitto.fi osoitteen kautta!

Jäsenten käytössä on 6.7. – 7.8. urapalveluiden päivystys työnhakuun sekä uraneuvontaan ja -ohjaukseen liittyvissä asioissa. Lähetä viesti asiastasi osoitteeseen uraohjaus@tyovalmennus.fi (kysymykset, kommentointi- tai yhteydenottopyynnöt). Jos asiasi vaatii välitöntä hoitamista, voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse numeroon 010 420 4142 (akuutit asiat).

HUOM: Palvelua käyttäessäsi tarvitset jäsennumeron, joka on ilmoitettava yhteyttä otettaessa. Kerro myös, että olet Agronomiliiton jäsen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Henkilökohtaista neuvontaa

Liiton jäsenenä sinun on mahdollista saada henkilökohtaista uraohjausta ja -neuvontaa sekä tukea työnhakuun ja urasuunnitteluun liittyvissä asioissa, CV- ja hakemuskirje kommentointia. Viereisestä valikosta pääset tutustumaan urapalveluihimme tarkemmin. Urapalveluillamme on päivystyssopimus Työvalmennus Futuurin uraohjaajien kanssa.

Urapalveluihin hakeudutaan sähköpostin välityksellä osoitteesta urapalvelut@agronomiliitto.fi

Avoimet työpaikat

Agronomiliiton jäsenet pääsevät katselemaan alan avoimia työpaikkoja, joista osa ilmoitetaan vain liiton sivuilla. Sivulle pääset tästä jäsentunnistuksen kautta.
Voit katsella myös Rekrytointi.com -palvelusta sekä Monster-palvelusta alan työpaikkoja.

Rekisteröityminen työnhakijaksi

Jos olet liiton jäsen voit rekisteröityä työnhakijaksi Asiantuntijapörssin CV-tietokantaan. Tietokannasta tehdään hakuja avoinna oleviin paikkoihin työnantajille ja rekrytointikonsulteille.
Lomake ja lisätietoa rekisteröitymisestä löytyy tästä jäsentunnistuksen kautta.

Kuinka haet töitä?
Rakenna itsellesi tehokas työnhakustrategia, jonka avulla saat juuri itsellesi sopivan, soveltuvan ja mielenkiintoisen työn, jossa voit hyödyntää erikoisosaamistasi, joka johtaa omaan työtyytyväisyyteen ja työssä viihtymiseen.

Mieti ainakin seuraavia asioita:

• oma osaaminen, tee tietojen ja taitojen kartoitus sekä persoonallisuuden kartoitus (esim. SWOT-analyysi)
  • kohdenna työnhaku juuri sinua kiinnostaviin tehtäviin
  • tunne kohdeorganisaatio, jota lähestyt (internet, vuosikertomukset, ko. organisaatiossa työskentelevät tutut)
  • markkinoi omaa osaamista
  • turha vaatimattomuus ei kaunista!
  • ole sisukas ja jaksa yrittää!