Uravalmentajat

Agronomiliiton jäseniä palvelevat yhteistyökumppanimme Työvalmennus Futuurin uravalmentajat Päivi Saatsi, Heta Rohkimainen ja Anu Kaasalainen.

Päivi Saatsi on tehnyt jäsenten uravalmennuksia Työvalmennus Futuurin ja Agronomiliiton yhteistyön alkumetreiltä asti eli vuodesta 2016 alkaen. Päivin ohjausote on ratkaisukeskeinen ja sosiodynaaminen ja osaamistaan hän ammentaa uraohjauksen ja ammatillisen kuntoutuksen parista sekä tarvittaessa yrittäjyyden sekä tiiminvetäjän arjesta. Koulutustaustaltaan Päivi on kasvatustieteiden maisteri (pedagoginen pätevyys) ja henkilöstöjohtamisen tradenomi (AMK).

Heta Rohkimainen on työskennellyt Työvalmennus Futuurissa tammikuusta 2022 alkaen ja on siitä lähtien tehnyt myös Agronomiliiton jäsenille uravalmennuksia. Koulutukseltaan Heta on kasvatustieteiden maisteri (kasvatuspsykologia, pedagoginen pätevyys) ja ohjauksessaan hän lähtee liikkeelle aina yksilöllisesti ja halusta ymmärtää jäsenen tilannetta kokonaisvaltaisesti. Heta hyödyntää valmennuksissaan osaamistaan ja kokemustaan eri ikäisten ihmisten ohjauksesta, opetuksesta ja valmennuksesta sekä asiantuntijoiden ja johtotason osaajien rekrytoinnin maailmasta eri toimialoilta.

Uravalmentaja Anu Kaasalainen on koulutukseltaan yhteisöpedagogi (YAMK, työyhteisöjen kehittäminen), Työvalmennuksen EAT, Ratkaisukeskeinen valmentaja ja Insinööri (AMK) prosessitekniikasta.

"Uravalmentajana kohtaan jokaisen asiakkaan yksilöllisesti keskittyen sinun toiveisiisi ja tavoitteena on, että kohtaamisen jälkeen seuraavan askeleen ottaminen on sinulle helpompaa. Ohjaajana ja valmentajana työotteeni on ratkaisukeskeinen ja dialoginen. Työssäni parasta on kun yhdessä löydämme sanat osaamiseesi kuvaamiseen ja onnistumme kirkastamaan ajatuksiasi seuraavista työuran askelista."

Lisäksi Agronomiliiton jäseniä palvelee työelämään sijoittumiseen liittyvissä kysymyksissä Agronomiliiton jäsenpalvelupäällikkö.