Opiskelijatoiminta

Liitto ja opiskelijavaliokunta  järjestävät tapahtumia ja toimintaa liiton opiskelijajäsenille.

Vuonna 2022 järjestettäviä tapahtumia ovat esimerkiksi työelämäillat/uraillat Helsingissä ja Kuopiossa, opiskelijajäsentapahtuma syksyllä sekä jo perinteeksi muodostunut vapputankkaus Helsingissä ja Kuopiossa. Syksyllä järjestetään myös perinteiset fuksi-illat Helsingissä ja Kuopiossa. Koronatilanteen niin vaatiessa,  järjestämme tapahtumat etäyhteyksien välityksellä ja perumme suuret tapahtumat. Työelämäiltoja järjestetään yhteistyössä myös ainejärjestöjen kanssa. Jäsenpalvelupäällikkö ja opiskelijapromoottorit kiertävät kampuksia kevät- ja syyslukukauden aikana liiton omilla ständeillä sekä muissa tapahtumissa. Koko ajan toimintaan voi antaa ideoita! Laita viestiä: opiskelijat(at)agronomiliitto.fi.

Vuonna 2022 opiskelijaedunvalvonnassa jatkamme koulutusuudistusten tuomien muutosten seuraamista ja tarpeen vaatiessa pyrimme vaikuttamaan opetuksen tason ja opetusresurssien turvaamiseen. Opiskelijatoiminnassa keskitymme työelämätietouden jakamiseen ja opiskelijoiden verkostoitumisen tukemiseen.