Työhyvinvointi - hyvinvointivalmennusta jäsenpalveluna

Agronomiliiton tavoitteena on, että sen jäsenet voivat hyvin töissä, opinnoissa ja vapaalla. Voit varata jäsenpalveluna ajan henkilökohtaiseen hyvinvointivalmennukseen.

Työhyvinvointi on laaja käsite ja pitää sisällään terveyttä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Korkeasti koulutettujen työhyvinvointiin liittyvät ongelmat painottuvat monesti työn henkiseen kuormittavuuteen: ylityötä, kiirettä, haastetta sovittaa vastuullinen työ ja perhe-elämä. Agronomiliitto tuo erityisesti Alimentan sivuilla ja webinaareissa jäsenilleen vinkkejä parempaan työhön. Lisäksi voit varata ajan henkilökohtaiseen hyvinvointivalmennukseen.

Hyvinvointivalmennusta jäsenpalveluna

Agronomiliitto tarjoaa jäsenilleen vuoden 2024 alusta jäsenpalveluna henkilökohtaista hyvinvointivalmennusta. Voit käsitellä hyvinvointivalmennuksessa esimerkiksi seuraavia teemoja:

• Tuki arjen hallintaan ja työssä / opinnoissa jaksamiseen
  • Palautuminen
  • Ennakointi hyvinvoinnin näkökulmasta
  • Kuormittavassa tilanteessa hyvinvoinnin edistäminen
  • Erilaiset työkyvyn haasteet
  • Töihin paluu sairausloman jälkeen
  • Työssäjaksamisen edistäminen
  • Työkykyneuvotteluun valmistautuminen
  • Työkyvyn ja työn yhteensovittaminen

Palvelu toteutetaan yhteistyössä kumppanimme Työkykyvalmennus Futuurin kanssa ja sinut kohtaavat Futuurin ammattitaitoiset uravalmentajat.

Varaa aika henkilökohtaiseen hyvinvointivalmennukseen

Jokaisella jäsenellä on oikeus varata vapaasti hyvinvointivalmennusta 2 tunnin edestä vuodessa. Hyvinvointivalmennus toteutetaan puhelimitse tai Teams-etäyhteydellä ja voit varata aikoja ajanvarausjärjestelmän kautta. Hyvinvointivalmennus on maksutonta jäsenille.

Varaa aika valmennukseen tästä

Voit kysyä palvelusta lisätietoa myös urapalvelut(at)agronomiliitto.fi.

Tietosuojaselosteessa kerromme, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä.

Lue työhyvinvoinnista

Työterveyslaitos on kattava paikka hakea tietoa ja ratkaisuja työhyvinvoinnin kysymyksiin.

VTT ja Jyväskylän yliopisto: Oiva-hyvinvointiohjelma (verkossa).

Työterveyskeskuksen verkkosivuilla on paljon työhyvinvointiasiaa.