Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Työ- ja virkasuhdeneuvonnassa saat henkilökohtaisia neuvoja ja ohjeita työlainsäädäntöön, työehtosopimuksiin ja työsopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Tavallisimmin yhteydenotot koskevat uusia työsopimuksia, vuosilomia, perhevapaita, lomautuksia ja irtisanomisia. Voit ottaa yhteyttä isoissa ja pienissä työelämään liittyvissä kysymyksissäsi.

Työ- ja virkasuhdeneuvontaa antaa Asianajotoimisto Aika arkisin klo 10-16. Yhteystiedot puh: 010 8411 000, sähköposti info@aikalaki.fi. Tarvitset yhteydenottoa varten jäsennumerosi. HUOM. Aika ei anna palkkaneuvontaa.

Palkkaneuvonta

Palkkaneuvontaa antavat Agronomiliiton asiantuntijat, joille voit laittaa kysymykset ja yhteydenottopyynnöt sähköpostitse:  palkkaneuvonta@agronomiliitto.fiJäsenten käytettävissä ovat myös liiton verkkosivuilta löytyvät palkkatilastot.

Yksityiselämän oikeudelliset palvelut

Yksityiselämään kuuluvissa oikeudellisissa asioissa palvelee Eversheds Asianajotoimiston puhelinneuvonta. Työttömyyskorvauksiin liittyvissä asioissa kumppanimme on Erityiskoulutettujen työttömyyskassa ERKO.

Tietosuojaselosteessa kerrotaan, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä