Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Työ- ja virkasuhdeneuvonnassa saat henkilökohtaisia neuvoja ja ohjeita työlainsäädäntöön, työehtosopimuksiin ja työsopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Tavallisimmin yhteydenotot koskevat uusia työsopimuksia, vuosilomia, perhevapaita, lomautuksia ja irtisanomisia. Voit ottaa yhteyttä isoissa ja pienissä työelämään liittyvissä kysymyksissäsi. Liiton asiantuntijoiden lisäksi Agronomiliiton jäsenten kysymyksiin vastaa loma- ja päivystysaikoina Asianajotoimisto Aika.

Yksityiselämään kuuluvissa oikeudellisissa asioissa palvelee Eversheds Asianajotoimiston puhelinneuvonta. Työttömyyskorvauksiin liittyvissä asioissa kumppanimme on Erityiskoulutettujen työttömyyskassa ERKO.

Tietosuojaselosteessa kerrotaan, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä.

Työsuhdeneuvonnan yhteystiedot Agronomiliitossa

Julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa Agronomiliiton neuvottelupäällikkö Outi Parikka.
Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniainen

Pyydämme työsuhdeneuvonnan yhteydenotot työsuhdeneuvonnan sähköpostilaatikkoon tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi

Palkkaneuvontakysymyksiin vastaavat julkisen sektorin osalta neuvottelupäällikkö Outi Parikka ja yksityissektorin osalta neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniainen. Yhteydenottopyynnöt tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fiJäsenten käytettävissä ovat myös liiton verkkosivuilta löytyvät palkkatilastot sekä Palkkanosturi

Neuvontapäivystys

Liitolla on päivystyssopimus Asianajotoimisto Aika Oy:n kanssa. Liiton toimihenkilöiden ollessa estyneitä Agronomiliiton toimistosta ohjataan jäsenten sähköpostikyselyt ja puhelut Aikaan, jossa puhelinpalveluaika on arkisin klo 10-16.

Palvelua käyttäessäsi sinun tulee ilmoittaa Agronomiliiton jäsennumerosi. Aika ei anna palkkaneuvontaa.