Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Työ- ja virkasuhdeneuvonnassa saat henkilökohtaisia neuvoja ja ohjeita työlainsäädäntöön, työehtosopimuksiin ja työsopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Tavallisimmin yhteydenotot koskevat uusia työsopimuksia, vuosilomia, perhevapaita, lomautuksia ja irtisanomisia. Voit ottaa yhteyttä isoissa ja pienissä työelämään liittyvissä kysymyksissäsi. Liiton asiantuntijoiden lisäksi Agronomiliiton jäsenten kysymyksiin vastaa loma- ja päivystysaikoina Asianajotoimisto Aika.

Yksityiselämään kuuluvissa oikeudellisissa asioissa palvelee Eversheds Asianajotoimiston puhelinneuvonta. Työttömyyskorvauksiin liittyvissä asioissa kumppanimme on Erityiskoulutettujen työttömyyskassa ERKO.

Tietosuojaselosteessa kerrotaan, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä

Työ- ja virkasuhdeneuvonnan kesäpäivystys ajalla 27.6.-10.8.

Agronomiliitolla on päivystyssopimus Asianajotoimisto Aika Oy:n kanssa. Nyt kesäaikana eli 27.-6.-10.8. voit olla suoraan yhteydessä Aikaan, jossa puhelinpalveluaika on arkisin klo 10-16.

Palvelua käyttäessäsi sinun tulee ilmoittaa Agronomiliiton jäsennumerosi. Aika ei anna palkkaneuvontaa.

Aikan yhteystiedot: sähköposti: info@aikalaki.fi, puhelin 010 8411 000

Työsuhdeneuvonnan yhteystiedot Agronomiliitossa

Julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa Agronomiliiton neuvottelupäällikkö Outi Parikka.
Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniainen

Pyydämme työsuhdeneuvonnan yhteydenotot työsuhdeneuvonnan sähköpostilaatikkoon tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi

Palkkaneuvontakysymyksiin vastaavat julkisen sektorin osalta neuvottelupäällikkö Outi Parikka ja yksityissektorin osalta neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniainen. Yhteydenottopyynnöt tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fiJäsenten käytettävissä ovat myös liiton verkkosivuilta löytyvät palkkatilastot sekä Palkkanosturi

Mikäli olet yhteydessä arkaluonteisissa asioissa ja lähetät esimerkiksi henkilötietoja sisältäviä dokumentteja, ole meihin yhteydessä suojatun sähköpostiyhteyden kautta tämän sivun kautta.

Neuvontapäivystys