Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Askarruttaako sinua jokin työsuhteeseen tai työpaikkaasi liittyvä asia? Alkavatko yt-neuvottelut?

---------------------------------------------------------------------------

Työsuhdeneuvonnan kesäpäivystys 2.7. – 12.8.2018

Neuvontaa vaativissa työ- ja virkasuhdeasioissa vastaa Asianajotoimisto Viilo, Vainio & Schön Oy.
Päivystysaika arkisin kello 10 – 16.

Yhteystiedot:
Sähköposti: info@viilovainio.fi
Puhelin: 010 8411 000

HUOM: Palvelua käyttäessäsi tarvitset jäsennumeron, joka on ilmoitettava yhteyttä otettaessa. Kerro myös, että olet Agronomiliiton jäsen.
Palkka-asioissa päivystyksen aikana käytettävissäsi on nettisivuilta löytyvä Palkkanosturi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jäsenille maksuttoman työ- ja virkasuhdeneuvonnan sähköposti on: tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi

Toivomme jäsenten yhteydenotot työsuhdeneuvonnan sähköpostilaatikkoon, jotta varmistamme nopean asiakaspalvelun.

Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Minna Hälikkä (varatuomari) tai hänen ollessa estynyt tiedusteluihin vastaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.

Julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Outi Parikka tai hänen ollessa estynyt tiedusteluihin vastaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.

Palkka-asioissa käytettävissäsi on myös Palkkanosturi. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy jäsenkortistasi sekä Alimentan takakannesta osoitetiedoistasi.

Liitosta saa myös puhelinneuvontaa

Puhelimitse työ- ja virkasuhdeneuvontaa saavat yksityisellä sektorilla työskentelevät Minna Hälikältä ja valtiolla, kunnalla tai yliopistoissa työskentelevät Outi Parikalta.

Agronomiliiton toimiston numero on 09 2511 160 ja toimihenkilöiden yhteystiedot löydät täältä.

Neuvontapäivystys

Liitolla on päivystyssopimus Asianajotoimisto Viilo&Vainion kanssa, jossa neuvontaa antavat asianajajat, varatuomarit Arto Vainio ja Juhani Viilo sekä oikeustieteen maisteri Maiju Koivisto.  Liiton toimihenkilöiden ollessa estyneitä, ohjataan jäsenten sähköpostikyselyt ja puhelut päivystävään toimistoon. Palvelua käyttäessäsi sinun tulee ilmoittaa Agronomiliiton jäsennumerosi.