Lataa puhelimeesi Member+ -sovellus

Sovelluksesta löydät liiton jäsenkortin, liiton jäsenpalvelut ja -edut, uutisvirran sekä jäsenetupalvelu Member+:ssa tarjolla olevat jäsenedut sekä lomahuoneistot. Sovellukseen pääset kirjautumaan omilla jäsentunnuksillasi eli jäsennumerolla ja salasanalla. Sovellus on selaimesta ladattava mobiilisovellus, joten et löydä sitä sovelluskaupasta.

Member+ -sovelluksesta löydät:

• Jäsenkorttisi

• Ajankohtaiset uutiset

• Tietoa jäsenpalveluista

• Paljon erilaisia jäsenetuja

• Member+:n mökkien ja lomahuoneistojen varausjärjestelmän

Lataa sovellus puhelimesi aloitusnäytölle seuraavasti

Sovelluksen käyttöönotto Android-puhelimessa Google Chrome-selaimella

Ollessasi puhelimesi Google Chrome-selaimella osoitteessa https://app.memberplus.fi.  Klikkaa ruudun alareunaan ilmestyvää "Lisää aloitusnäytölle" -tekstiä. Jos teksti ei ilmesty alareunaan, klikkaa ruudun oikeassa yläreunassa näkyvää kolmea pistettä. Avautuvasta valikosta valitse ”Lisää aloitusnäytölle”. Mikäli valikosta ei löydy kyseistä tekstiä, mutta siellä lukee ”Avaa member+”, sovellus on jo asennettu puhelimeesi. Sulje selain ja avaa sovellus puhelimesi aloitusnäytölle ilmestyvästä Member+ -ikonista. Klikkaa mobiilijäsenkortti, valitse Agronomiliitto ja kirjaudu sisään Agronomiliiton jäsentunnuksilla. Huomioithan, että sovellus on selainpohjainen, sovellusta ei löydy Play-kaupasta tai App Storesta.

Sovelluksen käyttöönotto Android-puhelimessa Firefox -selaimella

Ollessasi puhelimesi Firefox-selaimella osoitteessa app.memberplus.fi. Klikkaa ruudun yläreunassa talon kuvaa missä on + merkki sisällä.  Avautuvasta ruudusta valitse ”Lisää aloitusnäytölle”. Sulje selain ja avaa sovellus puhelimesi aloitusnäytölle ilmestyvästä Member+ -ikonista. Klikkaa mobiilijäsenkortti, valitse Agronomiliitto ja kirjaudu sisään Agronomiliiton jäsentunnuksilla. Huomioithan, että sovellus on selainpohjainen, sovellusta ei löydy Play-kaupasta tai App Storesta.

HUOM: Joissain Samsung -malleissa ladatut sovellukset ilmestyvät Samsung sovellukset -kansioon, mistä ne pitää käydä lisäämässä aloitusnäytölle. Voit katsoa Android-puhelimen asennuksen vaiheet myös oheisen linkin takaa löytyvästä kuvallistetusta ohjeesta: memberplus.fi/mobiili-lataamisen-vaiheet-android/

Katso opastusvideo sovelluksen lataamiseen Androidilla

Sovelluksen käyttöönotto iPhone-puhelimessa

Avaa sovellus puhelimesi Safari-selaimessa osoitteessa https://app.memberplus.fi. Huomioithan, että asennus onnistuu iPhonen Safari-selaimella. Klikkaa ruudun alareunassa olevaa jakonappia (neliö, jossa nuoli). Valitse avautuvasta valikosta ”lisää kotivalikkoon”. Sulje selain ja avaa sovellus puhelimesi kotivalikkoon ilmestyvästä Member+ -ikonista. Klikkaa mobiilijäsenkortti, valitse Agronomiliitto ja kirjaudu sisään Agronomiliiton jäsentunnuksilla. Huomioithan, että sovellus on selainpohjainen, sovellusta ei löydy Play-kaupasta tai App Storesta. Sovelluksen lisääminen aloitusnäytölle voi vaihdella hieman puhelinmalleittain.

Katso opastusvideo sovelluksen lataamiseen IPhonella

Katso tarvittaessa lisää ohjeita osoitteesta https://memberplus.fi/mobiili-faq/. Mikäli et omista älypuhelinta ja tarvitset jäsenkortin, ole yhteydessä Agronomiliiton toimistoon, toimisto@agronomiliitto.fi.