Member+ jäsenetupalvelu

Löydä Agronomiliiton jäsenetuja member+ jäsenetupalvelusta

Agronomiliiton jäsenyys tarjoaa lukuisia rahanarvoisia jäsenetuja. Ne on koottu yhteen ja kätevästi löydettäväksi member+ palveluun, osoitteessa memberplus.fi.

Mikä on member+?

Member+ on akavalaisten ammattijärjestöjen yhteinen jäsenetupalvelu, jonka tarjoaa Agronomiliiton jäsenille pysyviä ja kausittain vaihtuvia jäsenetuja ja -palveluita.

Tarjolla olevat edut ja palvelut

Member+-palvelussa on muun muassa lomailuun, matkailuun ja majoitukseen liittyviä etuja, terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitoon tarkoitettuja palveluita sekä vakuutuksiin ja pankkipalveluihin liittyviä etuja.

Member+ kasvaa ja tuo hyödynnettäväksi jatkuvasti uusia etuja. Voit myös lähettää oman vinkkisi uudeksi eduksi tai palveluksi sähköpostitse osoitteeseen info@memberplus.fi.

Kirjaudu palveluun omilla jäsentunnuksillasi

Pääset kirjautumaan palveluun Agronomiliiton jäsentunnuksillasi, sinun ei tarvitse erikseen rekisteröityä palveluun. Klikkaa kirjautumissivulta Agronomiliiton logoa ja pääset kirjautumaan.

Kuinka etuja pääsee hyödyntämään?

Tarjolla oleviin etuihin pääsee tutustumaan osoitteessa memberplus.fi. Etusivu antaa jo esimakua tarjonnasta. Kirjautumalla sisään palveluun etuja pääsee hyödyntämään. Kirjautuneille näkyvät kaikille akavalaisille tarjotut edut ja erityisesti Agronomiliiton omille jäsenilleen suunnatut jäsenedut ja -palvelut.

Mistä saa tietoa uusista eduista?

Member+ kertoo uusista eduista verkkosivuillaan, mutta vaivattomasti niistä saa tiedon Facebook- tai Instagram-sivujen kautta. Tule siis seuraamme somen kanaville! Voit myös tilata Member+:n sähköpostitse toimitettavan uutiskirjeen tästä.

Kirjaudu ja hyödynnä edut!