Kevytyrittäjäpalvelu Palkkio+

Agronomiliiton jäsenenä laskutat työsi kevytyrittäjänä 1000 euroon asti vuosittain ilman palveluveloitusta Palkkioplus -palvelulla!

Jos teet laskutettavaa työtä, mutta et halua perustaa sitä varten omaa yritystä tai toiminimeä, on yksi mahdollisuus käyttää laskutuspalveluita ja toimia ns. kevytyrittäjänä. Laskutuspalvelut hoitavat palvelumaksua vastaan paperityöt ja byrokratian, kuten verot ja vakuutusmaksut. Kevytyrittäjyys voi olla myös vaihtoehto, jos yritystoiminta on pienimuotoista ja satunnaista.

Agronomiliiton jäsenet saavat jäsenetuna Palkkioplussan Platinum-palvelutason. Eli voivat ilman palvelumaksua, laskuttaa vuosittain 1000 euroon asti. Palveluveloitus on 1000 euroa ylittävältä osalta 3,2 %. Palveluveloituksesta riippumatta käyttäjältä veloitetaan 2 % PalkkioTurva, jolla katetaan mm. tapaturma- ja vastuuvakuutukset ja sosiaaliturvamaksut. Palvelua voivat käyttää kevytyrittäjänä työskentelevät, joilla ei ole omaa Y-tunnusta. Palveluun tulee myöhemmin vuoden 2023 aikana mahdollisuus laskuttaa työtä myös toiminimiyrittäjänä.

Tutustu tarkemmin ja rekisteröidy palvelun käyttäjäksi