Alimenta ja tilattavat julkaisut

Alimenta-jäsenlehti

Saat neljästi vuodessa ilmestyvän Alimenta-jäsenlehden kotiin toimitettuna. Alimentan uusia ja vanhoja numeroita pääset selaamaan arkistosta (huom. vaatii jäsenkirjautumisen).

Vuosikirja

Agronomiliiton vuosikirja julkaistaan vuosittain verkossa. Verkkoversiot pääset lukemaan tästä (huom. vaatii kirjautumisen jäsenosioon).

Akava-kalenteri

Voit myös tilata maksuttoman Akava-kalenterin. Akava-kalenteri sisältää päivyrin lisäksi hyödyllistä tietoa liiton palveluista ja työelämästä sekä mm. Akavan palkkiosuositukset. Akava-kalenterin voi tilata jäsenkirjautumisen kautta kohdasta  Päivitä jäsentietosi. Huomaathan, että seuraavan vuoden kalenteritilaus tulee olla tehtynä kuluvan vuoden huhtikuun loppuun mennessä.

Matrikkeli

Agronomiliiton matrikkeliin on koottu Agronomiliiton edustamilta aloilta valmistuneet henkilöt. Kirja julkaistiin v. 2011.

Matrikkelin hinta on jäsenille 90 euroa, opiskelijajäsenille 80 euroa ja ei-jäsenille 130 euroa, hinta sisältää postituskulut. Tilaukset vastaanottaa toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Seuraavan matrikkelin julkaisemisesta ei ole vielä tehty päätöstä.

Agronomisormus

Tilataksesi Agronomiliiton kultaisen ammattisormuksen otathan yhteyttä liiton toimistoon.

Sormuksen hintaan vaikuttaa kullan arvo. Vuonna 2015 sormuksen hinta-arvio oli 1500 euroa.

valmistaja: Suomen Kultaseppä Oy, lähde: Helsingin kaupunginmuseo