Alimenta ja tilattavat julkaisut

Alimenta-jäsenlehti

Saat neljästi vuodessa ilmestyvän Alimenta-jäsenlehden kotiin toimitettuna. Alimentan uusia ja vanhoja numeroita pääset selaamaan arkistosta (huom. vaatii jäsenkirjautumisen).

Vuosikirja

Agronomiliiton vuosikirja julkaistaan vuosittain verkossa. Verkkoversiot pääset lukemaan tästä (huom. vaatii kirjautumisen jäsenosioon).

Vuosikirja painetaan vain joka toinen vuosi ja sen voi tilata maksutta postitettuna. Seuraavan vuosikirjan voi tilata verkkoasioinnin kautta kohdasta Päivitä jäsentietosi.

Akava-kalenteri

Voit myös tilata maksuttoman Akava-kalenterin. Akava-kalenteri sisältää päivyrin lisäksi hyödyllistä tietoa liiton palveluista ja mm. Akavan palkkiosuositukset. Akava-kalenterin voi tilata jäsenkirjautumisen kautta kohdasta Päivitä jäsentietosi. Huomaathan, että seuraavan vuoden kalenteritilaus tulee olla tehtynä kuluvan vuoden huhtikuun loppuun mennessä.

Matrikkeli

Agronomiliiton matrikkeliin on koottu Agronomiliiton edustamilta aloilta valmistuneet henkilöt. Kirja julkaistiin v. 2011.

Matrikkelin hinta on jäsenille 90 euroa, opiskelijajäsenille 80 euroa ja ei-jäsenille 130 euroa, hinta sisältää postituskulut. Tilaukset vastaanottaa Riitta Kekki, puh. (09) 2511 160, etunimi.sukunimi@agronomiliitto.fi.

Seuraavan matrikkelin julkaisemisesta ei ole vielä tehty päätöstä.

Agronomisormus

Tilataksesi Agronomiliiton kultaisen ammattisormuksen otathan yhteyttä liiton toimistoon.

Sormuksen hintaan vaikuttaa kullan arvo. Nykyisellään (v. 2015) sormuksen hinta-arvio on 1500 euroa.

valmistaja: Suomen Kultaseppä Oy, lähde: Helsingin kaupunginmuseo