Urasuunnittelu

Oman osaamisen tunnistamiseen ja siihen liittyviin kysymyksiin saa liitosta tukea ottamalla yhteyttä osoitteen urapalvelut@agronomiliitto.fi kautta.

Urasuunnittelu auttaa sinua tunnistamaan ja jäsentämään omaa osaamistasi. Jäsenen ottaessa yhteyttä urapalveluihin, jokaisen tarve kartoitetaan yksilöllisesti. Näin jokainen saa sellaista tukea omaan tilanteeseensa, josta hyödyt mahdollisimman paljon.

Kun otat yhteyttä

Kuvaa viestissä lyhyesti oma tilanteesi ja mihin asioihin kaipaat tukea. Miksi oman osaamisen tunnistaminen on sinulle ajankohtaista juuri nyt? Minkälaisia toiveita ja odotuksia sinulla prosessilta on? Minkälaisiin asioihin haet ratkaisuja  vai kaipaatko tukea prosessiisi? Tapaamisissa/puhelinkeskusteluissa asioita puretaan yhdessä. Keskustelu voi koostua sekä neuvonnasta että ohjauksellisista ja valmennuksellisista elementeistä. Tapaaminen muotoutuu aina asiakkaan tilanteen mukaan.

Tietosuojaselosteessa kerromme, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä.