Tapahtumat 6.2. Helsinki-Tampere-Turku

Akava järjestää ulosmarsseihin osallistuville jäsenliittojen jäsenille Paremman työelämän puolesta -tilaisuudet Helsingissä, Tampereella ja Turussa.

Akavan Paremman työelämän puolesta -tilaisuudet Helsingissä, Tampereella ja Turussa

Tervetuloa osallistumaan ulosmarsseille sekä niiden jälkeisiin kokoontumisiin kolmella paikkakunnalla! Voit ilmoittautua mukaan su 4.2. saakka. Tapahtumia on mahdollista seurata myös etänä ulosmarssistudio-lähetyksestä klo 14-16.

Ulosmarssijat kokoontuvat Kolmen sepän patsaalle ti 6.2. klo 14:00-16:00

Tilaisuus Kolmen sepän patsaalla on avoin kaikille, eikä tapahtumaan tarvitse ilmoittautua. Luvassa on haastatteluja, musiikkia ja yhdessäoloa. Paikalla on myös Agronomiliiton henkilöstöä, tunnistat heidät liiton vihreästä rekvisiitasta.

• 14-16.00 kokoontuminen Kolmen sepän patsaalle​

• Akavan ja liittojen edustajia tunnelmaa luomassa​

• musiikkia (DJ) ja haastatteluja ​

• 15-16:30 välillä voi käydä lämmittelemässä Vanhalla Ylioppilastalolla ja seuraamassa Ulosmarssistudion lähetystä​

• 15:25 Akavan puheenjohtajan haastattelu Ulosmarssistudioon Kolmen sepän patsaalla.

Tervetuloa myös ulosmarssin jälkeen vanhalle 15:00-16:30, Vanha Ylioppilastalo, Mannerheimintie 3, 00100 Helsinki

Ulosmarssin ohessa on mahdollisuus lämmitellä ja syödä välipalaa Vanhan Ylioppilastalon baarissa. Mikäli haluat osallistua välipalatarjoiluun, ilmoittaudu mukaan su 4.2.2024 mennessä.

Ilmoittaudu mukaan Helsingin Paremman Työelämän Puolesta -tilaisuuteen tästä linkistä su 4.2.2024 mennessä.

Tampere

Kaksi ulosmarssia reitteineen kohti Tullikamarinaukiota 6.2.2024 kello 14 alkaen

TAMK:n reitti

• 14.15 kokoontuminen Tekunkatu / Kriikunatie, TAMK:n vieressä​

• 14.30 marssiin lähtö​

• 15.00 Liisanpuisto ​

Yliopiston reitti

• 14.15-14.30 Yliopiston ja läheiset työpaikat kokoontuminen yliopiston päätalon edessä​

• 14.45 marssin lähtö

Tervetuloa kokoontumaan ulosmarssin jälkeen Tavara-asemalle, 15.30–18.15 Tavara-asema, Ratapihankatu 33, 33100 Tampere

Ohjelmassa puheenvuoroja, kevyttä tarjoilua ja esiintymässä Olli Halonen. Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus seurata suorana lähetyksenä Akavan ja Akavan opiskelijoiden järjestämää Toivoa tulevaisuuden työelämään, nuorten ääni kuuluviin -tilaisuutta, jossa eduskuntapuolueiden edustajat vastaavat paneelikeskustelussa nuorten kysymyksiin ja huoliin tulevaisuuteen ja työelämään liittyen.

Ilmoittaudu tästä Tampereen Paremman työelämän puolesta -tilaisuuteen 4.2.2024 mennessä.

Turku

Ulosmarssi alkaa ti 6.2. klo 14

14.00 Ulosmarssit

14.30 Kokoontuminen Tuomiokirkkotorille, kulkueen järjestäytyminen ja lähtö liikkeelle

15.00 Pysähdys Turun torilla, Wiklundin kulmassa

15.30 Saapuminen VPK:n talolle, jossa tervetulosanat, tunnelman nostatusta, ruokailua, muutamia haastatteluja jne.

16.00 Esiintyjä: Viivi

16.45 Loppusanat

17.00 Helsingin tapahtuman paneelikeskustelun striimauksen katselu

18.15 Tapahtuma päättyy

Ilmoittaudu kokoontumiseen Turun VPK:n talolle, 15.30–18.15, Turun VPK:n talo, Eskelinkatu 5, 20100 Turku

Ohjelmassa puheenvuoroja, kevyttä tarjoilua ja esiintyjänä Viivi. Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus seurata suorana lähetyksenä Akavan ja Akavan opiskelijoiden järjestämää Toivoa tulevaisuuden työelämään, nuorteen ääni kuuluviin -tilaisuutta, jossa eduskuntapuolueiden edustajat vastaavat nuorten kysymyksiin ja huoliin tulevaisuuteen ja työelämään liittyen.

Ilmoittaudu tästä Turun Paremman työelämän puolesta -tilaisuuteen 4.2.2024 mennessä.