Työnantajalle

Yhdestä paikasta uudet osaavat tekijät

Agronomiliiton Asiantuntijapörssin kautta työpaikkailmoituksesi välittyy Agronomiliiton jäsenille, ja tiedät, että se saavuttaa kohderyhmäsi. Agronomiliitolla on 5000 potentiaalista osaajaa tarttumaan avoimeen tehtävään. Käyttämällä Agronomiliiton Asiantuntijapörssiä, voitte kohdentaa hakunne alan asiantuntijoihin.

Ohjeita työnantajille sekä rekrytointikonsulteille

Ilmoittaminen Asiantuntijapörssissä
Työnantajat ja rekrytointikonsultit voivat ilmoittaa avoinna olevista työpaikoista jäsenille tarkoitetuilla sivuillamme ja LinkedIn-yhteisössämme. Ilmoituksen voi lähettää word- tai pdf-muodossa tai linkkinä sähköpostitse osoitteeseen asiantuntijaporssi(at)agronomiliitto.fi. Ilmoituksessa tulee mainita ainakin vakanssinimike, toimenkuva, yrityksen nimi, työpaikan sijainti sekä viimeinen hakupäivämäärä.

Asiantuntijapörssissä voi ilmoittaa opiskelijoille yhtä hyvin kuin asiantuntijasta ylimpään johtoon soveltuvia paikkoja.

Palvelumme on maksuton
Asiantuntijapörssin palvelut ovat yksi keskeisimmistä jäseneduistamme. Siksi se on maksuton myös työnantajalle.