Startti työelämään -webinaari (Osa 1)

20.11.2018 17:00 – 18:00

Agronomiliitto järjestää kaksiosaisen Startti työelämään -webinaarin ensimmäisen osan tiistaina 20.11.2018 klo 17-18. Kouluttajina toimivat liiton neuvottelupäälliköt Minna Hälikkä ja Outi Parikka. Koulutus järjestetään etäyhteydellä eli voit osallistua koulutukseen mistä vain, vaikka omalta kotisohvaltasi.

Koulutuksessa käydään läpi työelämän pelisääntöjä, jotka kaikkien pitäisi tietää aloittaessaan uudessa työssä. Minna ja Outi törmäävät työssään jatkuvasti kysymyksiin, jotka liittyvät näihin työelämän perusasioihin ja tämän takia näitä tärkeitä aiheita valotetaan tässä koulutuksessa.

Koulutuksen ensimmäisessä osassa käsitellään teemoja:

• Työntekijän/virkamiehen ja työnantajan tärkeimmät oikeudet ja velvollisuudet
  • Työsopimuksen tekeminen/ Virkaan nimittäminen
  • Erityiskysymyksinä määräaikaisuudet ja tarvittaessa työhön kutsuttavien sopimukset (ns. 0-tuntisopimukset)

KENELLE:

Koulutus on suunnattu etenkin opiskelijoille ja vastavalmistuneille.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJILLE:

Voit lähettää kouluttajille webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 18.11.2018 oheisen lomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Suosittelemme, että osallistut molempiin koulutuksiin, mutta halutessasi voit osallistua vain toiseen. Startti työelämään -webinaarin toinen osa järjestetään tiistaina 22.1.2019 klo 17. Lisää tietoa koulutuksen toisesta osasta täältä.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.