Startti työelämään -webinaari (Osa 2)

22.1.2019 17:00 – 18:00

Agronomiliitto järjestää kaksiosaisen Startti työelämään -webinaarin toisen osan tiistaina 22.1.2019 klo 17-18. Kouluttajina toimivat liiton neuvottelupäälliköt Minna Hälikkä ja Outi Parikka. Koulutus järjestetään etäyhteydellä eli voit osallistua koulutukseen mistä vain, vaikka omalta kotisohvaltasi.

Koulutuksessa käydään läpi työelämän pelisääntöjä, jotka kaikkien pitäisi tietää aloittaessaan uudessa työssä. Minna ja Outi törmäävät työssään jatkuvasti kysymyksiin, jotka liittyvät näihin työelämän perusasioihin ja tämän takia näitä tärkeitä aiheita valotetaan tässä koulutuksessa.

Koulutuksen toisessa osassa käsitellään teemoja:

• Palkkaus
  • Työttömyysturva, ansiosidonnainen päiväraha
  • Kilpailukielto- ja salassapitosopimukset

KENELLE:

Koulutus on suunnattu etenkin opiskelijoille ja vastavalmistuneille.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJILLE:

Voit lähettää kouluttajille webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 18.1.2019 oheisen lomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Startti työelämään -webinaarin ensimmäinen osa järjestettiin tiistaina 20.11.2018 ja sen tallenne on katsottavissa täällä

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.