Matka Pietariin 16.5.-18.5.

24.3.2014 18:30

Uudenmaan agronomit järjestävät retken keväiseen  Pietariin 16.5.-18.5.

Matka toteutetaan ST Peter's linen  laivalla, joka vie ja tuo meidät Pietariin. Olemme Pietarissa lauantai aamulla ja lähdemme tutustumaan oppaan johdolla kaupunkiin. Keskipäivällä pysähdymme Pietarin keskustaan, jossa on omatoimista aikaa n. 1 tunti. Tauon aikana voi esimerkiksi nauttia lounasta omakustanteisesti tai ostaa tuliaisia.Tauon jälkeen tutustumme Eremitaasiin. Opastettu kierros alkaa Talvipalatsista, jossa näemme ainutlaatuisia saleja. Talvipalatsi toimi aikoinaan tsaarien talviasuntona. Palaamme suoraan laivalle kaupaunkikierrokselta.

Matkan hinta 200 e/hlö (UA:n jäsen), 290 e/hlö avec. Hintaan sisältyy laivamatkat, kaupunkikierros + Emeritaasin pääsymaksu, kaksi illallista laivalla (buffet), aamiaiset ja Shuttle-bussien liput (jos liikkuu omatoimisesti kaupungilla).

Matkan aikataulu:

16.05.2014 (Perjantai) Helsinki-Pietari: lähtö Helsingistä kello 18:00

17.05.2014 (Lauantai) kello 09:30 saapuminen Pietariin

17.05.2014 (Lauantai) Pietarissa klo 09:30-18:00 --> kaupunkikierros ja Emeritaasiin tutustuminen

17.05.2014 (Lauantai) Pietari-Helsinki: lähtö Pietarista kello 19:00

18.05.2014 (Sunnuntai) kello 08:00 saapuminen Helsinkiin

Ilmoittaudu matkalle mukaan Minni Tapolalle. minni.tapola@gmail.com. Paikat arvotaan,jos osallistujia enemmän kuin varattuja paikkoja.

Ilmoita ruoka-allergiat, syntymäaika, osoite, puhelinnumero, ja tiedon osallistutko järjestetylle kaupunkikierrokselle.

Tervetuloa tutustumaan Pietariin yhdessä muiden agronomien kanssa. Luvassa hauska ja rentouttava matka!