Kainuun agronomien pikkujoulu 7.11.15 Kajaanissa

7.11.2015 14:20 – 00:00 Tervetuloa Kainuun agronomien pikkujouluun Kajaaniin la 7.11.2015. Ilmoittautumiset 26.10.15 mennessä!

Tervetuloa Kainuun agronomien pikkujouluun, Kajaaniin
la 7.11.2015!

Juhlistamme samalla myös Kainuun agronomit ry:n valintaa Agronomiliiton vuoden 2014 yhdistykseksi. Aloitamme illan jouluaterialla (menu ohessa) ravintola Wanhassa Kerhossa (Kauppakatu 40, Kajaani) klo 16.00 alkaen. Ruokailun hinta on yhdistyksen jäsenille 10 € (ei sisällä juomia). Muille aikuisille ruokailun hinta on 38 € ja alle 10-vuotiaille 50 -% aikuisen hinnasta.

Jouluaterian jälkeen jatkamme juhlan viettoa Kajaanin kaupunginteatterin esityksellä - Niin kuin taivaassa (Teatteritalo, Kauppakatu 14). Esitys alkaa klo 19.00. Esityksen kesto on 2,5 h ja ikärajasuositus on 12 vuotta. ”Niin kuin taivaassa on lämminhenkinen kuvaus kansainvälisesti menestyneestä kapellimestarista, joka sydänkohtauksen saatuaan haluaa vetäytyä kaupungin sykkeestä maaseudun rauhaan. Kapellimestari palaa kotiseudulleen ja ostaa vanhan kansakoulun. Pian hän huomaa johtavansa amatööreistä koostuvaa kirkkokuoroa. Kuoron kautta hän löytää itsensä ja musiikin ilon uudelleen ja omaperäisten harjoitusten kautta jokainen kuorolainen löytää oman, ainutkertaisen äänensä.
Kapellimestarina ja pääosassa on Riku Niemi, joka on suurelle yleisöllekin tuttu kapellimestari, säveltäjä ja tuottaja.”

Teatterilipun hinta on yhdistyksen jäsenille 10 €, muille 23-25 € ryhmäkoosta riippuen.

Ilmoittaudu viimeistään 26.10 mennessä sähköpostitse osoitteeseen matti.tt.haverinen@gmail.com tai puhelimitse 050 582 6711. Voitte osallistua myös pelkästään ruokailuun tai teatteriesitykseen. Ilmoittautumiset ovat sitovia. Kerrothan mahdollisesta erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä. Suosittelemme käteismaksua paikan päällä.

Pikkujoulutapahtumaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen jäsenet perheineen ja ystävineen!

TERVETULOA!

Kainuun agronomit ry/Hallitus