Kainuu Akavan virkistysmatka Vuokattiin ja Kuhmoon pe 22.7.2016

22.7.2016 16:15 – 00:00 Akava Kainuu jäsenjärjestöineen ja Kainuun yrittäjät järjestävät jo perinteeksi muodostuneen yhteisen virkistysmatkan 22.7.2016.

Akava Kainuu jäsenjärjestöineen ja Kainuun yrittäjät järjestävät jo perinteeksi muodostuneen yhteisen virkistysmatkan teemalla ”koulutus” Vuokatin kautta Kuhmoon 22.7.2016. Matkan tarkempi ohjelma lähetetään myöhemmin, mutta alustavan aikataulun mukaan bussi lähtee Kajaanista klo 16.15, ohjelmanumero Vuokatissa ja illan päätteeksi Kuhmon kamarimusiikkifestivaaliin kuuluva konsertti numero 66. aiheena Kreml ja Stalin klo 18.15 - 20.15.

Konsertin ohjelmistona ovat W.A. Mozartin Pianokonsertto nro 23 A-duuri KV 488 (1784-86?), Ludwig van Beethovenin Pianosonaatti nro 23 f-molli op. 57 "Appassionata" (1804-05), Alexander Glazunovin Monastery sinfoniasta Kremlin op. 30 (1890, säveltäjän sovitus pianolle nelikätisesti) ja
Dmitri Šostakovitšin Jousikvartetto nro 8 c-molli op. 110 (1960), kaikki kamarimusiikin klassikoita ja helmiä (http://www.kuhmofestival.fi/ohjelma).

Yhdistys tukee jäsenten osalta matkaa konserttilipun hinnalla (23,50 euroa). Lisätietoa matkasta ja Ilmoittautumiset (konserttilipun lunastamista varten) viimeistään 19.6 mennessä Johanna Hiltuselle, johanna.hh.hiltunen@gmail.com