ja Kotikandit järjestää 13.5. Eilen, tänään ja huomenna -teematapaamisen

22.4.2013 11:09

Agronomiliitossa maanantaina 13.5.2013 klo 17.00

Tervetuloa yhteiseen Eilen, tänään ja huomenna -teematapaamiseen Kotikandien ja Cotesin jäsenten kanssa.  Millä työelämän eri alueilla ja tehtävissä alamme henkilöt ovat vaikuttaneet, ovat nyt ja työskentelevät lähitulevaisuudessa? Pohjustamme ensi syksyn opiskelijoille järjestettävää työelämäiltaa varten. Agronomiliitto järjestää kahvitarjoilun. Ilmoittaudu to 9.5. mennessä sirpahelenahara@gmail.com                                                                                                                                                            Riennä kuulostelemaan, keskustelemaan ja tapaamaan tuttuja!Ystävällisesti                                                                                                                                                                                                                                                                               Tiedottaja, Sirpa Hara