Akava Camp Kuopiossa

10.10.2013 09:30 – 14:30

Akava Camp -korkeakoulukiertue vierailee torstaina 10.10.2013 kello 9.30-14.30 Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksella. Kiertuepiste sijaitsee Canthian aulassa osoitteessa Yliopistonranta 1 C. Lisäksi Snellmannian aulasta löydät kiertueen sivupisteemme.Kiertueen slogan on tänä syksynä ”Työstä hyvä tulevaisuus”. Opiskelijat saavat Akava Camp -pisteeltä hyödyllisiä vinkkejä työelämään liittyvissä asioissa. Lisäksi opiskelijat voivat tavata oman alansa järjestöjen edustajia ja keskustella alan työnäkymistä.

Kiertuepäivässä mukana olevat liitot: Agronomiliitto, Farmasialiitto, Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia, Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut, Terveystieteiden akateemiset johtajat ja asiantuntijat TAJA, Ympäristöasiantuntijoiden Keskusliitto YKL (Snellmanniassa), Luonnontieteiden akateemisten liitto LAL (Snellmanniassa) ja Tekniikan akateemisten liitto TEK (Snellmanniassa).

Tervetuloa!