Ständi ja urapalveluiden klinikat Viikissä

2.2.2016 10:00 – 14:00

Tervetuloa Agronomiliiton ständille A-talon aulaan tiistaina 2. helmikuuta klo 10-14. Hae vinkit kesätyönhakuun! Paikalla liiton opiskelija-asiamies Suvi ja opiskelijapromoottorit Sini ja Joonas. Voit myös palauttaa ständille opiskelijoiden matka-apurahahakemuksen tai kysyä apurahan hakemisesta tarkemmin.
Mentoroinnin haku päättyy 28.2. ja voit tulla myös kysymään jos mentoroinnissa joku mietityttää.

Ständillä myös ura-asioiden päällikön Heidi Hännikäisen pitämät klinikat. Valitse itsellesi sopiva klinikka useista vaihtoehdoista: CV-klinikka, Työhakemus-klinikka, LinkedIn-profiili-klinikka vai tarvitsetko preppausta työhaastatteluun, tai mietityttääkö joku asia työnhakemisessa? Eri klinikoista tarkemmin alla.
ILMOITTAUTUMINEN KLINIKOIHIN ON PÄÄTTYNYT!

Kun olet varannut oman ajan ja saanut siitä vahvistuksen, sinun tulee lähettää mahdollinen CV:si, työhakemuksesi, LinkedIn-profiilisi etukäteen osoitteeseen urapalvelut(at)agronomiliitto.fi viimeistään tiistaina 26. tammikuuta.

KLINIKOIDEN KUVAUKSET:

CV-klinikka (15 min)

CV-klinikalla saat kommentteja, kehitysehdotuksia ja vinkkiä siihen miten tuot oman osaamisen esille CV:ssä parhaalla mahdollisella tavalla. CV-klinikalla mietitään yksilökohtaisesti mitä henkilötietojen, koulutuksen ja työkokemuksen lisäksi cv:seen kannattaa kulloinkin sisällyttää. Muistathan lähettää tekemäsi CV etukäteen viimeistään ti 26.1., jotta saat klinikasta kaiken irti.

Työhakemus-klinikka (15 min)

Oletko hakemassa kesätöitä tai harjoittelupaikkaa tai muita töitä? Etkö oikein tiedä mitä hakemukseen kannattaisi kirjoittaa? Entä miten hakemuksen sisältö eroaa CV:n sisällöstä? Mitä vinkkejä työilmoituksesta saa työhakemukseen? Lähetä tekemäsi työhakemus (avoin tai ilmoitukseen vastaava) Heidille etukäteen viimeistään ti 26.1., jotta saat klinikasta kaiken irti!

LinkedIn-profiili-klinikka (15 min)

Onko sinulle LinkedIn-profiili, mutta et oikein tiedä mitä siihen pitäisi kirjoittaa? Miten toisit osaamisesi profiilissa parhaiten esille? Haluatko että profiilisi katsotaan läpi ja mietitään yhdessä mikä on olennaista? Jos tulet LinkedIn-klinikalle, kannattaa oma kone ottaa mukaan. Ajanvarattuasi pyydä Heidi kontaktiksi tai laita profiilisi avoimeksi viimeistään ti 26.1, jotta Heidi pääsee katsomaan profiilisi etukäteen.

Työhaastattelu sparraus (15 min)

Työhaastattelu edessä? Kyseessä voi olla jännittävä tilanne ja ehkä haluat käydä asiaa läpi asiantuntijan kanssa? Mihin kysymyksiin kannattaa varautua? Tule Heidin työhaastattelu sparraukseen! Laita viestiä etukäteen osoitteeseen urapalvelut@agronomiliitto.fi, niin Heidi pystyy hieman valmistautumaan asiaasi/kysymyksiisi.

Askarruttaako työnhakeminen (15 min)

Olet hakemassa töitä? Tai mietityttääkö joku asian opinnoissa ja urasuunnittelussa? Tule klinikalle, niin katsotaan yhdessä. Laita viestiä etukäteen osoitteeseen urapalvelut@agronomiliitto.fi, niin Heidi pystyy hieman valmistautumaan asiaasi/kysymyksiisi.