Hae opiskelijapromoottoriksi Helsinkiin!

19.2.2023 23:59

Oletko ulospäin suuntautunut ja tapahtumajärjestämisestä nauttiva opiskelija?

Tule toteuttamaan opiskelijatoimintaa yhdessä jäsenpalvelupäällikkö Sinin, opiskelijapromoottoreiden Serafiinan ja Sirun sekä opiskelijavaliokunnan kanssa!

Etsimme Agronomiliittoon kahta osa-aikaista

OPISKELIJAPROMOOTTORIA HELSINKIIN.

Opiskelijapromoottorin pääasiallinen tehtävä on tehdä liittoa tunnetuksi Viikin kampuksella yhdessä muiden opiskelijapromoottoreiden ja jäsenpalvelupäällikön kanssa esimerkiksi erilaisten opiskelijatapahtumien järjestämisen ja aktiivisen viestinnän avulla.

Työtunteja kerääntyy kullekin promoottorille vuoden mittaan noin 60, pääosin syksyllä/talvella ja keväällä. Työsuhde alkaa huhtikuussa ja saat tehtävään perehdytyksen. Vuosia opiskelijapromoottoreina toimineet, nyt valmistumista vaille olevat opiskelijapromoottorit ovat mukana perehdyttämässä sinua Helsingin opiskelijatoimintaan ja sen järjestämiseen nyt kevään ja ensi syksyn aikana.

Edellytämme että olet avoin, helposti lähestyttävä ja sanavalmis. Omaat jonkin verran esiintymiskokemusta ja osallistut aktiivisesti opiskelijarientoihin. Työskentely vaatii myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta työajoissa sekä taitoa sopeutua muuttuviin tilanteisiin. Pidämme etusijalla Agronomiliitossa opiskelijajäseninä olevia hakijoita.

Tehtävässä on tuntipalkkaus, joka pohjautuu liiton omiin opiskelijapalkkasuosituksiin, jotka löydät täältä.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si 19.2. mennessä Agronomiliittoon sähköpostilla jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkolalle, sini.kokkola(at)agronomiliitto.fi. Merkitse sähköpostin otsikkokenttään "Opiskelijapromoottori".

Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna (23.2.-1.3.) ja henkilökohtaisena haastatteluna (6.-17.3.) Valinta tehdään maaliskuun loppuun mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkola (puh. 040 901 1645, sini.kokkola(at)agronomiliitto.fi). Ole rohkeasti yhteydessä, jos haluat kysyä jotain työtehtävästä!

Lisätietoja liitosta saa osoitteesta www.agronomiliitto.fi ja www.agronomiliitto.fi/opiskelijat.