30 vuotta helmeä opiskelijatoimintaa!

18.9.2019 09:00

Tervetuloa juhlistamaan kanssamme Agronomiliiton opiskelijatoiminnan 30-vuotista taivalta!

On kulunut 30 vuotta siitä, kun Agronomiliiton opiskelijatoiminta pyörähti käyntiin. Matkan varrelle on mahtunut monenlaista tapahtumaa ja nyt on aika juhlia. Haluamme kutsua juuri sinut juhlistamaan tätä rajapyykkiä ja opiskelijatoiminnan helmihääpäivää perjantaina 11.10.2019 klo 18.00. Juhlatilaisuus pidetään Agronomitalossa liiton tiloissa, osoitteessa Pohjoinen Makasiinikatu 6 A 8, Helsinki.

Tapahtuma on tarkoitettu Agronomiliiton opiskelijajäsenille ja mikä parasta, ei se maksa mitään. Lisäksi Kuopion opiskelijajäsenet ovat oikeutettuja matkatukeen ja yhdeksälle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle Kuopion opiskelijajäsenelle korvataan opiskelijahintaiset matkat juhliin ja takaisin.

Täältä pääset 30-vuotisjuhlien viralliseen Facebook-tapahtumaan. Lisää tietoa tapahtumasta myös liiton tapahtumakalenterista täältä.

Illan aikana pääsemme nauttimaan maukkaasta ruuasta, Coolheadin oluista ja Kellaripanimon kombuchasta. Tee oma cocktailisi drinkkipisteellä, uppoudu kuuntelemaan katsausta opiskelijatoiminnan historiasta ja verkostoidu Agronomiliittolaisten kesken. Mukana tapahtumassa on myös photobooth ja viihdyttäviä yllätysohjelmanumeroita. Pukukoodina juhlissa toimii cocktail.

Ohjelman virallisen osuuden jälkeen n. klo 21.00 eteenpäin juhlintaa jatketaan DJ:n johdolla suositussa Holiday-Barissa (Kanavaranta 7, 00170 Helsinki). Tämä tilaisuus on avoin myös heille, ketkä eivät päässeet mukaan itse tapahtumaan. Jatkojen Facebook-tapahtuman löydät täältä

Ilmoittautuminen alkaa 25.9., ole valmiina!

Ilmoittautuminen tapahtuu täyttämällä sähköinen ilmoittautumislomake, joka aukeaa 25.9. klo 12.00. Kannattaa olla nopea, sillä paikkoja on rajoitetusti 80 henkilölle. Linkki ilmoittautumiseen julkaistaan niin Facebook-tapahtumassa, kuin sähköpostitse.

Tule mukaan viettämään ikimuistoista iltaa ja juhlistamaan 30-vuotista opiskelijatoiminnan taivalta!

#30veehelmee

-Sanni Turunen, Agronomiliiton opiskelijavaliokunnassa Lipidi Ry:n edustajana