Agronomiliiton opiskelijatoiminnan 30-vuotisjuhlat

11.10.2019 18:00 – 11.9.2019 21:00

Hyvä Agronomiliiton opiskelijajäsen! Meillä on ilo ja kunnia kutsua sinut juhlistamaan Agronomiliiton opiskelijatoiminnan 30-vuotista taivalta 11.10.2019!

Vietämme illan Agronomiliiton tiloissa osoitteessa Pohjoinen Makasiinikatu 6. Ilta alkaa klo 18.00 katsauksella opiskelijatoiminnan helmistä vuosien varrella, jonka jälkeen pääsemme nauttimaan yllätysohjelmasta! Tarjolla on herkullista syömistä ja juomista sekä mahdollisuus tehdä omia cocktaileja cocktail-pisteellä. Tilaisuus Agronomitalossa päättyy klo 21.00, jonka jälkeen siirrymme jatkoille Holiday Bariin.

Juhlien pukukoodi on cocktail.

Tilaisuus on maksuton.

Kuopion opiskelijajäsenet ovat oikeutettuja matkatukeen

Yhdeksälle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle Kuopion opiskelijajäsenelle korvataan opiskelijahintaiset matkat Kuopio-Helsinki-Kuopio.

ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUMAAN ON PÄÄTTYNYT.

Tapahtuma meni täyteen heti ilmoittautumisen alettua ja paikan saaneet näkivät ilmoittautumisen jälkeen viestin: " Kiitos ilmoittautumisestasi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin  lomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiin kahden päivän sisällä." Jos haluat ilmoittautua jonotuslistalle, laita viestiä opiskelijat(at)agronomiliitto.fi.

Tapahtuman suosio oli poikkeuksellista. Otamme mielellämme toiveita vastaan opiskelijavaliokuntaan ensi vuoden tapahtuman suunnittelemiseksi (opiskelijat(at)agronomiliitto.fi).

Ilmoittautuminen on sitova, ja mukaan mahtui 80 osallistujaa.

Jos sinulle tulee este osallistua tilaisuuteen, pyydämme perumaan osallistumisesi. Agronomiliitto haluaa edistää kestävää kehitystä ja vähentää hävikkiruoan määrää. Ilmoittamatta tilaisuudesta pois jääneiltä perimme 15 euron osakustannuksen, jonka lahjoitamme Veikko ja Lahja Hurstin avustusjärjestölle.

Klikkaa itsesi spektaakkelin viralliseen facebook-tapahtumaan täältä.

Agronomiliiton 30-vuotisjuhlien viralliset jatkot Holidayssa!

Vaikket päässyt mukaan itse tapahtumaan, olet tervetullut jatkoille! Tapahtuma Agronomitalossa päättyy klo 21.00, jonka jälkeen siirrymme Holidayhin. Tunnelmasta pitää huolta DJ.

Tapahtuman virallisten jatkojen facebook-tapahtuman löydät täältä.

Toivotamme kaikki Agronomiliiton opiskelijajäsenet lämpimästi tervetulleiksi!