Opiskelijavaliokunta merellä

14.2.2019 12:00

Opiskelijavaliokunnan seminaariristeilyllä suunniteltiin Agronomiliiton opiskelijatoiminnan 30-vuotisjuhlia, Uratähtäin-blogia ja ryhmäydyttiin

Agronomiliiton opiskelijavaliokunta vietti seminaariristeilyä 8.-10. helmikuuta Viking Linen ruotsinlaiva Mariellalla. Perjantaina ohjelmassa oli Agronomiliiton opiskelijatoiminnan 30-vuotistapahtuman suunnittelua ryhmätöiden merkeissä. Ideointi oli luovaa, ja teemaksi päätettiin pikkumusta tilaisuus, jossa on luvassa hunajan ja vegaanisen homejuuston maistelua. Ideointi toteutettiin noin kolmen hengen ryhmissä, joissa suunniteltiin tapahtumasivu Facebook muodossa. Samalla suunniteltiin opiskelijavaliokunnan ylläpitämää Uratähtäin-blogia, joka käsittelee tänä vuonna opiskelijatoiminnan 30-vuotisjuhlavuoden kunniaksi opiskelijatoimintaa ja tapahtumia vuoden mittaan.

Opiskelijavaliokunta a la carte illallisella

Perjantai-illalla söimme illallista laivan Á la carte -ravintolassa.

Alkupalaksi a la cartessa oli skagen-leipä

Alkupalaksi Á la cartessa oli toast skagen.

Lauantaina kiertelimme ja lounastimme Tukholmassa vapaamuotoisesti, ja laivaan palattuamme kokoustimme toisen kerran tänä keväänä. Kokouksen isoin teema oli 30-vuotistapahtuma, jonka päivämäärän päätimme ensi syksylle ja samalla päätimme teeman, värimaailman ja muita käytännön asioita. Opiskelijavaliokunta antoi myös äänensä Ilmastoveivi 2019 -kampanjan puolesta Agronomiliitolle. Lauantai-iltana söimme kattavassa Mariellan buffetissa. Matka sujui rauhallisissa tunnelmissa ja tiivis yhteistyö tuotti tulosta opiskelijavaliokunnan tulevia tapahtumia ajatellen.

Ideointia 30-vuotistapahtumasta

Olethan yhteydessä opiskelijavaliokunnan jäseniin tai jäsenpalvelupäällikköön, jos sinulla on terveisiä tai ideoita opiskelijatoimintaan!

-Annika Jyry, Agronomiliiton opiskelijavaliokunnassa Viri Lactis ry:n edustajana.

Lähetä kommentti