Esa Schön toimii Linda Kanniaisen perhevapaasijaisena

Asianajaja Esa Schön aloitti neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniaisen perhevapaasijaisena helmikuun alussa

Asianajotoimisto Aika on tullut tutuksi Agronomiliiton jäsenille, sillä se neuvoo liiton jäseniä työsuhdeasioissa loma-, päivystys- ja sijaistusaikoina.

Nyt vuonna 2021 Asianajotoimisto Aikan asianajaja, OTK, VT Esa Schön työskentelee erityisen paljon Agronomiliitolle, sillä hän aloitti neuvottelupäällikkö, juristi Linda Kanniaisen perhevapaasijaisena helmikuun alussa.

Esa Schön vastaa liiton juridisten asioiden valmistelun lisäksi yksityissektorin, yrittäjien ja neuvonta-alan edunvalvonnasta ja toimii liiton näiden sektoreiden toimielinten sekä valtuuston sihteerinä.

Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaavat Asianajotoimisto Aikan juristit.

Agronomiliiton maksuttoman työ- ja virkasuhdeneuvonnan yhteystiedot:

• Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaavat Aikalain juristit Maiju Eronen, Tomás O’Shaughnessy ja Heli Koivukallio sähköpostitse info@aikalaki.fi  ja puhelimitse p. 010 8411 000 arkisin klo 8−16.
  • Julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa Agronomiliiton neuvottelupäällikkö Outi Parikka sähköpostitse tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi
  • Palkkaneuvontakysymyksiin vastaavat julkisen sektorin osalta Outi Parikka ja yksityissektorin osalta Ilkka Pekkala. Jäsenten käytettävissä ovat myös liiton verkkosivuilta löytyvät palkkatilastot sekä Palkkanosturi.