Webinaari: Rock your profile - LinkedIn perusteet

28.1.2021 15:00 – 16:00 Järjestämme keväällä 2021 yhteistyössä webinaarisarjan LinkedInin kanssa!

Tammikuun webinaarissa keskitymme LinkedInin perusteisiin. Oletko pohtinut esimerkiksi seuraavia kysymyksiä:

• Mikä LinkedIn on ja minkä takia minun tulisi siellä olla?
  • Kuinka rakentaa perusprofiili. Entä mitä eroa on ilmaisella ja maksullisella profiilla?
  • Kuinka aloittaa verkoston luominen ja kasvattaa sitä?
  • Miten aktivoitua LinkedInissä, kun perusteet opittu?

Kouluttajana toimii Sales Manager Marja Koukka LinkedIniltä. Tervetuloa mukaan, webinaari on maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille.

ILMOITTAUTUMINEN

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ viimeistään 25.1.2021. Saat osallistumisohjeet viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen sähköpostiisi.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.