Webinaari: Jännitteet ja konfliktit työyhteisössä oppimisen paikkoina

22.3.2022 15:00 – 16:30

Jännitteet ja konfliktit ovat haastavimpia tilanteita, joita organisaation ja työyhteisöjen arjessa kohdataan. Samalla ne voivat olla merkittäviä oppimisen ja uudistumisen paikkoja.

Webinaarissa tiistaina 22.3.2022 klo 15-16.30 (HUOM. Päivä muuttunut aiemmin ilmoitetusta!) perehdytään jännitteiden yhteisölliseen käsittelemiseen. Webinaari tarjoaa ajattelu- ja toimintamalleja, käytännönläheisiä keinoja ja vertaisoppimisen mahdollisuuden, minkä avulla ymmärtää, työstää ja purkaa jännitteitä. Webinaari järjestetään Teams-ympäristössä hyödyntäen myös verkkokoulutusalustaa. Saat näihin erilliset kutsut ilmoittautumisajan päätyttyä.

Valmentajana toimii Olli Viljanen, Humapista. Hänellä on taustallaan pitkä kokemus organisaatioiden kehittämisestä ja työyhteisöjen jännitetyöskentelystä.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille avoimeen webinaariin viimeistään 20.3.2022 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Webinaari tallennetaan jälkikäteen katsottavaksi, huomioithan kuitenkin, että verkkokoulutusalustalle ei tällöin ole pääsyä.