Verkkokoulutusta: Osuuskunta yritysmuotona tutuksi

25.5.2016 15:00 – 16:00

Perustetaanko osuuskunta? -Osuuskunta yritysmuotona tutuksi

Alustajana ja kouluttajana toimii osuustoimintajohtaja Kari Huhtala Pellervo-Seura ry:stä. Tilaisuus lähetetään webinaarina. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 20.5. oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta.Voit lähettää kouluttajalle etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tilaisuuteen mahtuu 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!