SENIORIT: Seminaari Ikääntyvän ihmisen kriisit ja niistä selviytyminen

1.3.2016 12:00 Ikääntyvän ihmisen elämäntilanteet vaihtelevat. Oma tai puolison terveys synnyttävät huolia. Yksinäisyys voi painaa mieltä. Muutokset elämäntilanteissa ovat sellaisia, joihin moni meistä senioreista on joutunut tai vielä useampi uskoo joskus joutuvansa. Voiko näihin valmistautua ja miten niistä selviää?

Klo 12.00
Ennen tilaisuuden alkua on mahdollista nauttia omakustanteinen lounas (20 €) Agronomitalossa The Cock -ravintolassa (ent. Kellarikrouvi)

Klo 13.00
Ikääntyvän ihmisen elämäntilanteet. Kriisit ja niistä selviytyminen