Webinaari: Motivaatio - tunnista, vahvista ja johda

22.10.2018 15:00 – 16:00 Työelämän motivaatio vaikuttaa työhön sitoutumiseen, tavoitteiden saavuttamiseen, tuottavuuteen ja työhyvinvointiin. Se on siis monella tapaa työelämän kulmakivi, mutta silti siihen usein kiinnitetään aika vähän huomiota.

Tässä koulutuksessa perehdytään motivaatioon syntymiseen, vahvistamiseen ja johtamiseen teorian ja käytännön näkökulmista. Koulutuksen tavoitteena on lisätä osallistujan ymmärrystä motivaation syntymisen mekaniikasta ja motivaation kehittämisestä.

Osallistujat tunnistavat omia motivaationlähteitään ja perehtyvät motivaation lajeihin. He oppivat millä keinoin esimies tai organisaatio voi tukea ja vahvistaa erilaisten persoonien motivaatiota.

Alustajana ja kouluttajana toimii Petra Bedda Puunto OY:stä. Tilaisuus lähetetään webinaarina. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta.

KENELLE:

Koulutus sopii erityisen hyvin henkilöille, joiden tulee motivoida muita, kuten esimiehille tai tiimin ja projektinvetäjille, mutta myös kaikille, joita kiinnostaa oman motivaationlähteiden löytäminen ja vahvistaminen.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJALLE:

Voit lähettää kouluttajalle webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 17.10.2018 oheisen lomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on alle 10 henkilöä, webinaaria ei järjestetä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!

Petra Bedda