Liitto kouluttaa: Työelämän pelisäännöt II Työaikaa?

17.3.2015 17:00 – 19:30 Työaikaa vai omaa aikaa? Matka-aikaa ?– onko meillä aikaa vai olemmeko (työ)aikasuojattomia?

Agronomiliitto järjestää yksityissektorilla työskenteleville jäsenilleen Työelämän pelisäännöt II –teemaillan tiistaina 19.3.2015 klo 17:00 – 19:30 Agronomiliiton toimistolla. Illassa käsitellään työaikakysymyksiä ja –suojelua casejen kautta. Alustajana ja keskustelun vetäjänä toimii liiton neuvottelupäällikkö, VT Minna Hälikkä.

Työhyvinvointia ei luoda sääntelyllä, mutta yhteiset pelisäännöt luovat pohjan sille, miten työpaikoilla voidaan tehdä asiat paremmin. Työn ja yksityiselämän välinen tasapaino on merkittävä työhyvinvoinnin edistäjä. Tasapainon löytämisessä on työaikoja koskevalla sääntelyllä tärkeä rooli. Työaikalainsäädäntö määrittää myös ns. haitallisista työajoista maksettavat korvaukset.

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään perjantaina 13.3. lähettämällä viesti toimistolle osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Tilaisuuteen mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Muistathan tarvittaessa peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto (at) agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan!