AKY-webinaari: Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana

25.1.2023 17:00 – 19:00

Oletko toiminut sairaanhoitopiirien tai kaupunkien ostopalveluissa? Oletko jatkamassa palveluntuottajana hyvinvointialueella, tai oletko aikeissa aloittaa yhteistyön hyvinvointialueen kanssa? Mitä tulee ainakin tietää tai ottaa huomioon, kun hyvinvointialueet ovat aloittaneet? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarista!

Psykologiliitto ja Akavan yrittäjien AKY:n muut sote-liitot järjestävät keskiviikkona 25.1.2023 klo 17.00-19.00 yhteistyössä webinaarin yrittäjille, jotka toimivat hyvinvointialueiden palveluntuottajana. Yrittäjät voivat tarjota ostopalveluja, tai olla palvelusetelituottajana, jos hyvinvointialue käyttää palveluseteleitä.

Webinaarissa alustajana toimii ja kysymyksiin vastaa Psykologiliiton yrittäjäneuvonnan juristi Sami Lukkarinen.

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Liity webinaariin tällä Teams-linkillä.