Ständi ja Urapalveluiden klinikat ViikkiAreenassa

13.11.2018 10:00 – 14.11.2018 14:00

Tervetuloa Agronomiliiton ständille ViikkiAreena-tapahtumaan 13.-14.11. klo 10-14. Hae vinkit kesätyönhakuun! Paikalla ovat liiton jäsenpalvelupäällikkö ja opiskelijapromoottorit. Ständillä on myös ura-asioiden päällikön Heidi Hännikäisen pitämä suosittu Urapalveluiden klinikka.

Varaa itsellesi oma 15 minuutin klinikka-aika esimerkiksi CV:n, työhakemuksen tai LinkedIn-profiilin kuntoon laittamiseksi ja tule ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäisen juttusille!

Ajanvaraus urapalveluiden klinikoille alkaa ajanvarauslomakkeella maanantaina 22.10. klo 12.00. Ajanvarauslomakkeen löydät täältä

Urapalveluiden klinikoiden kuvaukset:

CV-klinikka (15 min)

CV-klinikalla saat kommentteja, kehitysehdotuksia ja vinkkiä siihen miten tuot oman osaamisen esille CV:ssä parhaalla mahdollisella tavalla. CV-klinikalla mietitään yksilökohtaisesti mitä henkilötietojen, koulutuksen ja työkokemuksen lisäksi cv:seen kannattaa kulloinkin sisällyttää. Muistathan lähettää tekemäsi CV osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi etukäteen viimeistään 6.11., jotta saat klinikasta kaiken irti.

Työhakemus-klinikka (15 min)

Oletko hakemassa kesätöitä tai harjoittelupaikkaa tai muita töitä? Etkö oikein tiedä mitä hakemukseen kannattaisi kirjoittaa? Entä miten hakemuksen sisältö eroaa CV:n sisällöstä? Mitä vinkkejä työilmoituksesta saa työhakemukseen? Lähetä tekemäsi työhakemus (avoin tai ilmoitukseen vastaava) osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi etukäteen viimeistään 6.11., jotta saat klinikasta kaiken irti!

LinkedIn-klinikka (15 min)

Onko sinulle LinkedIn-profiili, mutta et oikein tiedä mitä siihen pitäisi kirjoittaa? Miten toisit osaamisesi profiilissa parhaiten esille? Haluatko että profiilisi katsotaan läpi ja mietitään yhdessä mikä on olennaista? Lähetä linkki LinkedIn-profiiliin osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi ja kutsu Heidi kontaktiksesi 6.11. mennessä.

Työhaastattelu sparraus (15 min)

Työhaastattelu edessä? Kysessä voi olla jännittävä tilanne ja ehkä haluat käydä asiaa läpi asiantuntijan kanssa? Mihin kysymyksiin kannattaa varautua? Tule Heidin työhaastattelu sparraukseen! Laita viestiä etukäteen viimeistään 6.11. osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi, niin Heidi pystyy hieman valmistautumaan asiaasi/kysymyksiisi.

Askarruttaako työnhaku (15 min)

Olet hakemassa töitä? Tai mietityttääkö joku asian opinnoissa ja urasuunnittelussa? Tule klinikalle, niin katsotaan yhdessä. Laita viestiä etukäteen osoitteeseen opiskelijat(at)agronomiliitto.fi, niin Heidi pystyy hieman valmistautumaan asiaasi/kysymyksiisi.