Retikan ja Agronomiliiton Uratapahtuma Kuopiossa

3.11.2022 14:45 – 18:15 Retikka ja Agronomiliitto järjestävät yhteistyössä uratapahtuman torstaina 3.11. Tervetuloa yliopistolle tilaan CA102 kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä nauttimaan pienestä purtavasta klo 16 alkaen.

Retikka ja Agronomiliitto järjestävät yhteistyössä uratapahtuman torstaina 3.11. Tervetuloa yliopistolle tilaan CA102 kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä nauttimaan pienestä purtavasta klo 16 alkaen. Tapahtumassa urastaan ja ravitsemusterapeuttina työskentelystä ovat kertomassa Terveystalon vastaava ravitsemusterapeutti Päivi Lassila sekä opinnoissa ja työelämässä jaksamisesta saapuu puhumaan psykoterapeutti Anne Paulo-Tuovinen.

Lisäksi Agronomiliitto järjestää jäsenilleen ennen uratapahtuman alkua CV-valokuvauksen, jossa ammattivalokuvaaja ottaa ilmoittautuneista CV-kelpoisen henkilökuvan. ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT. Mukaan mahtuneille ilmoitetaan kuvauksesta sähköpostitse.

Uratapahtuman aikataulu:

14.45-16 CV-valokuvaus etukäteen ilmoittautuneille