Opiskelijoiden jäsentapaaminen 2013

20.4.2013 11:00 – 19:00

Splättäämään! Ilmoittautuminen päättynyt, mahdollisia peruutuspaikkoja voi tiedustella.

Agronomiliiton opiskelijat tapaavat lauantaina 20.4.2013 Sipoon Talmassa. Päivän aikana pelataan 3 tunnin paintball-turnaus, nautitaan grilliherkkuja ja saunotaan. Tapahtumapaikalle järjestetään yhteiskuljetus bussilla Helsingin Rautatientorin tilausajolaiturista (osoite Mikonkatu 19 - Tilausajolaituri). Kuljetus lähtee klo 11.00 ja paluumatka alkaa Talmasta noin klo 18.30. Mukaan tarvitset rennot ulkoiluvaatteet, pyyhkeen ja peseytymisvälineet. Paikan päältä saat paintball-turnaukseen tarvittavat välineet sekä maastohaalarit.

Tapahtuman hinta on Agronomiliiton opiskelijajäsenille 25 euroa ja muille 45 euroa. Hintaan sisältyy osallistuminen paintball-turnaukseen, grilliruoka ja yksi ruokajuoma, saunominen sekä kuljetukset. Halutessasi voit tilata etukäteen lisäjuomia 2 euron hintaan tai voit ottaa mukaan omia eväitä ja virvokkeita. Huomioithan, että juomia ei voi ostaa enää paikan päällä, vaan kaikki juomat on tilattava etukäteen. Saunatilat ovat anniskelualuetta, joten valitettavasti niissä ei voi nauttia omia eikä tilattuja virvokkeita.

Osallistumismaksu sekä tilaamasi juomien maksu suoritetaan Agronomiliiton tilille laskun saatuasi. Lasku ja maksuohjeet toimitetaan sähköpostitse. Huom! Maksun maksamatta jättäminen ei ole peruutusilmoitus, vaan veloitamme osallistumismaksut kaikilta niiltä, jotka eivät ole peruuttaneet osallistumistaan 3.4.2013 mennessä. Sairastapauksissa osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan.

Lisätiedot ja muutokset ilmoittautumisiin: opiskelijat@agronomiliitto.fi. Löydät tapahtuman myös facebookista!