Opiskelijailta Viikissä

24.1.2023 16:00 – 18:00 Opiskelijailta on Agronomiliiton alojen opiskelijoille suunnattu tilaisuus, jossa kerromme hyvän ruoan ja juoman äärellä mielenkiintoista tietoa opiskelualasta ja työelämästä.

Tervetuloa Agronomiliiton opiskelijailtaan tiistaina 24.1.2023 klo 16.00–18.00 Viikin Think Companylle (Latokartanonkaari 3, Helsinki)! Opiskelijailta on Agronomiliiton alojen opiskelijoille ja hiljattain valmistuneille suunnattu ilta, jossa kerromme hyvän ruoan ja juoman äärellä mielenkiintoista tietoa opiskelualasta. Esittelemme myös Agronomiliiton opiskelijatoimintaa ja kevään huipputapahtumia. Voit olla jäsen tai ei-jäsen, kaikki ovat tervetulleita. Illan aikana voit myös halutessasi liittyä jäseneksi.

Illan aikana saat vastaukset ainakin seuraaviin kysymyksiin:

• Minkälaista palkkaa valmistuneet saavat?
  • Missä työpaikoissa ja millä työnimikkeillä valmistuneet työskentelevät?
  • Miten saan apua työhakemuksen tekoon, CV:n muotoiluun ja LinkedIn-profiilin hiomiseen?
  • Mistä vinkkiä palkkatoiveeseen?
  • Mikä on työttömyyskassa ja milloin siihen kannattaisi liittyä?
  • Kuka voi hakea ulkomaanmatkastipendiä ja gradustipendiä?
  • Miten saan Agronomiliiton jäsenyydestä kaiken hyödyn irti?

ILMOITTAUTUMINEN:

Voit ilmoittautua mukaan TÄSTÄ LINKISTÄ

Keräämme ilmoittautumiset tilaisuuteen tarjoilun järjestämiseksi. Voit myös ilmestyä paikalle tapahtumapäivänä, vaikka et olisikaan ilmoittautunut etukäteen, mutta kannattaa ilmoittautua etukäteen, jotta osaamme varata riittävästi tarjottavia Tarjolla Agronomiliiton tapaan herkulliset tarjottavat mm. kahvia, pizzaa ja porkkanakakkua. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille opiskelijoille ja vastavalmistuneille.

Mikäli et pääsekään osallistumaan, peruthan ilmoittautumisesi sähköpostitse osoitteeseen opiskelijat@agronomiliitto.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Agronomiliiton opiskelijatoiminta