Haku mentorointiin päättyy 24.2.

24.2.2013 00:00 – 00:00

Ohjelmaan haetaan vapaamuotoisella hakemuksella ja ansioluettelolla. Hakupapereista tulee käydä selville seuraavat asiat: Miksi haluat mukaan mentoroitavaksi, mitä odotat mentoroinnilta, minkälaiseen alaan haluat suuntautua tai tutustua sekä millaista henkilöä tai kenet toivot saavasi mentoriksesi.

Edellytämme, että olet valmis sitoutumaan omaan projektiisi vuodeksi ja käyttämään siihen aikaa vähintään noin kaksi tuntia kuukaudessa. Lisäksi olet valmis hankkimaan liiton yhteyshenkilön tukemana itsellesi mentorin. Jos olet opiskelija, edellytämme, että olet hakuhetkellä vähintään toisen vuoden opiskelija.

Hakupaperit lähetetään 24.2.2013 mennessä Agronomiliittoon osoitteeseen P. Makasiinikatu 6 A 8, 00130 Helsinki tai s-postitse malla.ahonen (at) agronomiliitto.fi. Kuoreen tai sähköpostin otsikkoon tunnus "Mentor-ohjelma". Ehdokkaat haastatellaan muutaman viikon kuluessa hakupäivästä.

Lisää tietoa ja materiaalia mentoroinnista saat verkkosivujen Jäsenpalvelu-otsakkeen alta sekä Heidi Hännikäiseltä, (09) 2511 1645, 040 901 1645, heidi.hannikainen (at) agronomiliitto.fi.

Mentorointi järjestetään yhteistyössä Luonnontieteiden Akateemisten Liiton ja Metsänhoitajaliiton kanssa. Vuoden aikana aloittaa kaksi ryhmää, joten voit hakea ohjelmaan seuraavan kerran syksyllä 2013.