CV-valokuvaus Helsingissä

22.11.2021 10:00 – 26.11.2021 16:30 Oletko aina halunnut itsestäsi fiksun ammattivalokuvaajan ottaman kuvan? Puuttuuko kuva CV:stä, LinkedInistä tai haluatko Facebookkiin siistin kuvan itsestäsi?

Tervetuloa Agronomiliiton tarjoamaan HELSINGIN CV-valokuvaukseen 22.-26.11. klo 10-16.30 välillä valokuvaamo Atelier Nybliniin (Kaisaniemenkatu 3 A).

CV-valokuvaus on maksuton Agronomiliiton opiskelijajäsenille ja paikkoja kuvaukseen on 40 henkilölle.

Ilmoittautumislomakkeen täyttämisen jälkeen saat sähköpostitse vahvistuksen ilmoittautumisestasi ja ohjeet, kuinka voit varata itsellesi sopivan ajan Nyblinistä.

Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mikäli joudut perumaan osallistumisen, toivomme että teet sen välittömästi, jotta joku peruutuspaikalta ehtii mukaan! Peruutukset tulee tehdä Anniina Lehdolle (anniina.lehto(at)agronomiliitto.fi) ja Atelier Nybliniin (jos ehdit tekemään sinne jo varauksen). Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 20 euron maksun.

Ilmoittautumislomake avautuu 9.11. klo 12.00.

Ilmoittaudu mukaan täällä.