Uratähtäin uudistuu!

19.4.2023 20:22

Vuonna 2023 Uratähtäin toteutetaan teemaviikoin sekä blogialustalla että Instagramissa.

Agronomiliiton blogi Uratähtäin saa tänä vuonna päivityksen ”nykyaikaan”, kun opiskelijavaliokunta on päättänyt siirtää sen painopisteen Instagramin puolelle. Instagram kanavana tavoittaa pääkohdeyleisön eli opiskelijat paremmin kuin perinteisempi blogi, mutta ei hätää blogin lukijat - emme hylkää blogia kokonaan. Kannattaa kuitenkin laittaa seurantaan Agronomiliiton Instagram-sivu, jos haluat päästä lukemaan kaiken sisällön.

Tänä vuonna olemme suunnitelleet teemaviikkoja, joiden aikana aiheeseen liittyvää sisältöä ilmestyy perinteisenä postauksena tänne blogiin, mutta myös monipuolisemmassa muodossa Instagramiin. Haluamme tällä tavoin luoda Uratähtäimestä informatiivisen, hauskan ja entistä vuorovaikutteisemman konseptin!

Ensimmäisen teemaviikon aihe on opiskelijan hyvinvointi. Lisäksi joitakin tulevia teemoja tulee olemaan mm. satokauden vinkit, suomalainen ruoka, Agronomiliiton opiskelijat kesätöissä sekä vinkit opiskeluun ja työnhakuun. Pysy kuulolla!

Kevätterveisin

Opiskelijavaliokunta