Kuohuva ja munkit maistuivat Vappuna!

03.5.2019 10:49

Vappua juhlittiin Helsingissä Kaisaniemen kentällä ja Kuopiossa Retikan huoneella kuplivan ja munkkien kera

Liiton vapputapahtumiin osallistui yhteensä noin 300 opiskelijajäsentä. Kuohuva ja munkit maistuivat siis hyvin!

Helsingissä Kaisaniemen kentällä oli vappuaattona Agronomiliiton ja Luonnon-, ympäristö- ja metsätieteilijöiden liitto Loimun yhteinen Vapputeltta.

Aurinko paistoi ja ihana sää houkuttelikin paikalle paljon opiskelijoita.

Liittojen jäsenille tarjottiin munkkia ja siideriä. Lisäksi Altia pelasti janoiset juhlijat sponsoroimalla tapahtumaan Fresitaa.

Maatalous-metsäylioppilaiden liitto järjesti perinteiseen tapaansa Kaisaniemen kentällä Zetorin veto -kilpailun, jossa kaksi joukkuetta kerrallaan vetivät Zetor-traktoria toisiaan vastaan. Kolmen parhaan joukkoon selvinneet palkittiin maineella, kunnialla ja palkinnoilla. Tämän vuoden voittajajoukkue oli The MagnifiCunt Sex, Sampsa ry, toisena Lipidi, Lipidi ry ja kolmantena Latokylän veto & veivaus, Sampsa ry

Kuopiossa vappuaattoa juhlittiin Retikan huoneella.

Liitto tarjosi siiderit ja ainekset vappumunkkeihin. Ahkerat retikkalaiset leipoivat itse herkullisia vappumunkkeja. Opiskelijajäsenet saivat nauttia retikkalaisten itse leipomista vappumunkeista ja siideristä.

Agronomiliiton opiskelijatoiminta täyttää 30 vuotta!

Agronomiliiton opiskelijatoiminta täyttää tänä vuonna 30 vuotta ja liiton vapputapahtumissa ”julkistettiin” juhlavuoden haalarimerkki. Isot juhlat järjestään syksyllä 11. lokakuuta Agronomitalossa. Laita päivämäärä jo kalenteriin!

-Sini Kokkola, jäsenpalvelupäällikkö ja opiskelijavaliokunnan sihteeri

Lähetä kommentti