Webinaari: Yksilön resilienssi - muutosjoustavuus muuttuvassa työelämässä

18.10.2021 15:00 – 16:00

Työ vaatii tekijältään ja työyhteisöltä joustavuutta, soveltamista ja ennakointia eli resilienssiä. Nämä ominaisuudet ovat tärkeitä, sillä käytännössä asiat harvoin menevät juuri niin kuin suunniteltiin. On tavallista, että työssä ratkotaan päivittäin useita yllättäviä pulmatilanteita.

Lokakuun webinaarissa maanantaina 18.10.2021 klo 15-16 saat näkökulmia seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä yksilön resilienssillä eli muutosjoustavuudella tarkoitetaan ja miksi se on tärkeää?
  • Miten yksilön resilienssi rakentuu ja millaiset tekijät siihen vaikuttavat?
  • Miten omaa resilienssiä voi tukea ja kehittää?

Webinaari tallennetaan myös jäsenten myöhemmin katsottavaksi.

Kouluttajana webinaarissa toimii psykologian maisteri Anniina Virtanen. Hän työskentelee tutkijana Työterveyslaitoksella, pääsääntöisesti Kimmoisat
työntekijät muuttuvassa työelämässä –tutkimushankkeessa, joka lisää ymmärrystä yksilöllisistä ja yhteisöllisistä keinoista, joilla voidaan edistää työhyvinvointia, kuten työn imua. Hänen väitöskirjansa käsittelee opettajien työkuormituksesta palautumista vapaa-ajalla ja tauoilla työpäivän aikana. Positiivinen psykologia on lähellä hänen
sydäntään.

KYSYMYKSIÄ KOULUTTAJALLE:

Voit lähettää kouluttajille webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT. Voit tiedustella osallistumismahdollisuutta jäsenpalvelupäällikkö Suvi Huttuselta, etunimi.sukunimi@agronomiliitto.fi

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.