Webinaari: Twitter asiantuntijan työkaluna

16.2.2022 15:00 – 16:30

Tervetuloa syventymään Twitterin maailmaan keskiviikkona 16.2.2022 klo 15.00-16.30. Webinaarissa opimme, miten asiantuntijana voi hyödyntää Twitteriä. Pohdimme mm. kysymyksiä: Miten tehdä omaa asiantuntijuutta tunnetuksi Twitterissä? Miten löytää keskusteluita ja keskustelijoita? Miten luoda omaa asiantuntijaprofiilia tai yritysmielikuvaa? Käymme myös läpi Twitterin perustoiminnot ja tavat.

Webinaarin koulutusosuuden jälkeen haastattelemme kahta aktiivisesti Twitteriä käyttävää jäsentämme: Maija Soljanlahtea @MaijaSol ja Annaleena Ylhäistä @AYlhainen.

KOULUTTAJA

Liisa Siitonen työskentelee kouluttajana ja someasiantuntijana Xennek Oy:ssä. Liisan työura koostuu monipuolisista markkinointiviestinnän tehtävistä mainostoimistoissa ja mediataloissa, kouluttajana Liisa on toiminut jo 12 vuoden ajan. Koulutusten parasta antia palautteiden perusteella ovat Liisan innostavuus ja selkeys. Somesta Liisa löytää ammatillista tietoa, uusia verkostoja sekä kissavideoita.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille avoimeen webinaariin viimeistään 13.2.2022 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Järjestämme webinaarin Teams-ympäristössä ja se tallennetaan myös jäsenten jälkikäteen katsottavaksi 1 kuukauden ajaksi.