Webinaari: Rohkeus myötätuntoon

18.5.2022 16:00 – 17:00

TJS Opintokeskus järjestää liittojen jäsenille avoimen webinaarin keskiviikkona 18.5.2022 klo 16-17. Tervetuloa kaikki Agronomiliiton jäsenet mukaan!

Tavoite

Rohkeus toimia myötätuntoisesti on vahva yhteiskunnallinen voima. Luento tarjoaa tietoa ja näkökulmia myötätunnon hyödyistä työssä ja työyhteisöissä.

Koulutuksen kuvaus

Myötätuntoisilla teoilla on tutkimusten mukaan mitattavissa oleva vaikutus työmotivaatioon, tehokkuuteen ja tuloksiin. Työelämässä tarvitaankin myötätuntoista rohkeutta toisten kohtaamiseen ja yhteiseen kehittämiseen.

Luennon puhuja Anne Birgitta Pessi on kansainvälinen tutkija ja innostava, erittäin pidetty luennoitsija, joka työskentelee Helsingin yliopistossa kirkkososiologien professorina. Parhaillaan Pessi tutkii kahden tutkimustiiminsä kanssa muun muassa myötätunnon voimaa yhteiskunnassa kuten myös inhimillistä työelämää ja myötätuntoharjoitteiden, voimaa yhteisöissä.

Tilaisuus on maksuton.

16:00 Tilaisuuden avaus
16:05 Rohkeus myötätuntoon - Anne Birgitta Pessi
16:50 Keskustelua ja kysymyksiä
17:00 Tilaisuus päättyy

Luennon yhteydessä tarjoamme mahdollisuuden käydä ja jatkaa keskustelua ja reflektoida kuultua Howspace-alustalla.

Ilmoittaudu webinaariin ja katso lisätiedot TJS Opintokeskuksen verkkosivuilta.