WEBINAARI: Perhevapaauudistus - mikä muuttuu?

23.8.2022 08:30 – 09:30

Perhevapaauudistus tulee voimaan 1.8.2022, tiedätkö mikä muuttuu ja keitä muutokset koskevat?

Nykyinen tai tuleva vanhempi tai muuten asiasta kiinnostunut, tervetuloa kuulemaan, keskustelemaan ja kysymään perhevapaauudistuksesta tiistaina 23.8. klo 8.30–9.30

Webinaarissa käsittelemme, mitä uudistus tarkoittaa käytännössä ja miten muutokset vaikuttavat perhevapaisiin, myös juuri sinun kohdallasi. Käymme läpi, mikä muuttuu ja keitä muutokset koskevat, ja miten eri alojen työehtosopimuksissa perhevapaita on sovittu. Asiantuntijoina ovat Agronomiliiton neuvottelupäälliköt Outi Parikka ja Linda Kanniainen.

Nappaa aamukahvi mukaan tai lähde vaikka aamukävelylle, ja tule mukaan webinaariin!

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille avoimeen webinaariin viimeistään 21.8.2022 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Järjestämme webinaarin Teams-ympäristössä ja se tallennetaan myös jäsenten jälkikäteen katsottavaksi videotallenteisiin.