Webinaari: Perheoikeus - usein kysyttyä

9.5.2022 15:00 – 16:00

Toukokuun webinaarissa 9.5.2022 klo 15-16 käsitellään usein kysyttyjä kysymyksiä perheoikeuden aiheista (avioehdoista, osituksesta/erottelusta ja lasten tapaamiseen, huoltoon ja elatukseen liittyvistä asioista).

Asiantuntijana toimii asianajaja, varatuomari Elina Kiiski, Eversheds Asianajotoimisto Oy. Hän on palvellut Agronomiliiton jäseniä jo kymmenen vuoden ajan Eversheds Asianajotoimistossa, josta jäsenille on saatavilla puhelinneuvonta yksityiselämän oikeudellisissa asioissa. Hänen vahvimpia osaamisalueitaan ovat perhe-, perintö- ja yksityisoikeus, riitojen ratkaisu sekä kiinteistöoikeus.

Webinaari tallennetaan. Vinkkinä myös jäsenille katsottavissa olevat webinaaritallenteet vuodelta 2021: Testamentti -miten ja miksi? sekä Edunvalvontavaltuustus.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille avoimeen webinaariin viimeistään 5.5.2022 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA. Ilmoittautumislomakkeella voit myös jättää oman kysymyksesi webinaarin aiheesta.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Webinaari tallennetaan jälkikäteen katsottavaksi.