Webinaari: Oman osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen

4.11.2021 15:00 – 16:00

Tervetuloa tunnistamaan omaa osaamista  webinaariin torstaina 4.11.2021 klo 15.00-16.00. Omaa osaamista voi tulla pohtineeksi, kun valmistuu ja etsii ensimmäistä oman alan työtä. Toisaalta jo pidempää työelämässä olleet pohtivat uralla etenemistä, työpaikan vaihtoa tai esimerkiksi yrittäjäksi siirtymistä. Työnhaku alkaa oman osaamisen tunnistamisella. Webinaarin tavoitteena on saada työkaluja oman osaamisen tunnistamiseen ja oman osaamisen sanoittamiseen. Kouluttajana toimii uravalmentaja Katja Kivistö Työvalmennus Futuurista.

Lähetämme ennen webinaaria osallistujille vapaaehtoisen ennakkotehtävän oman osaamisen tunnistamiseksi. Webinaari tallennetaan myös jäsenille myöhemmin katsottavaksi.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään tiistaina 2.11.2021 TÄMÄN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA. Lähetämme ilmoittautuneille linkin webinaariin ke 3.11.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.