Webinaari: Kevennä työmäärää – hyödynnä eläkeiän joustomahdollisuudet

28.10.2020 16:00 – 17:00

Eläkeiän lähestyessä voi tulla pohdittua työajan joustomahdollisuuksia jäljellä olevien työvuosien osalta. Oletko pohtinut seuraavia kysymyksiä:

• ”Jos jään osittaiselle vanhuuseläkkeelle ennen vanhuuseläkeikää, paljonko se vaikuttaa eläkkeen määrään?”
  • ”Jos jatkan työssä vanhuuseläkeiän jälkeen tai vanhuuseläkkeen rinnalla, miten se vaikuttaa eläkkeeni määrään?”

Webinaarissa käsitellään mahdollisuuksiasi siirtyä osittaiselle vanhuuseläkkeelle ennen tai jälkeen oman varsinaisen vanhuuseläkeikäsi. Kouluttajana toimii Anna-Stina Toivonen Eläketurvakeskuksesta. Webinaari toteutetaan yhteistyössä Luonnon-, ympäristö- ja metsätieteilijöiden liitto Loimun kanssa.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 25.10.2020 tämän ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA. Saat ohjeet osallistumiseen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen maanantaina 26.10.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!