Webinaari: Etätyössä -kohti sujuvia työpäiviä

13.4.2021 15:00 – 16:30

Huhtikuun webinaari: ETÄTYÖSSÄ -kohti sujuvia työpäiviä tiistaina 13.4. klo 15.00-16.30

Etätyö haastaa työyhteisöä ja yksilöitä. Tavoitteet ja oma rooli työyhteisössä voivat sumentua, tulkinta viestinnässä voi hankaloitua, pienet työssäjaksamista tukevat asiat hävitä. Kotitoimistolla voi olla ahdasta, ergonomia huonoa ja keskittyminen vaikeaa. Työhön voi upota ja taukoja on hankala pitää. Kollegaa ei uskalla häiritä ja etäkokoukset seuraavat toistaan monotonisena virtana. Toimistollakin on autioita huoneita ja tyhjiä käytäviä. Kuulostaako tutulta? Muutoksen toteuttaminen on vaikeaa. Muutos alkaa omien toimintatapojen tarkastelulla. Saat webinaarista faktaa ja vinkkejä oman työn johtamiseen, toiminnan muuttamiseen ja työssäjaksamiseen.

Tämän webinaarin tavoitteena on työpäivä, jossa kuljemme kohti asetettuja tavoitteita, pyydämme ja saamme palautetta, ylläpidämme jaksamista ja dynaamisuutta työpäivässä ja haemme ajoissa apua, jos tarvitsemme sitä! Kouluttajana toimii yhteistyökumppanimme Työvalmennus Futuurin uravalmentaja Päivi Saatsi.

Lähetämme webinaariin ilmoittautuneille lyhyen ennakkokyselyn ennen webinaaria omista etätyövoimavaroista ja kuormittavista tekijöistä.

ILMOITTAUTUMINEN

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT. Lähetämme ilmoittautuneille 9.4. osallistumisohjeet sähköpostitse.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa, webinaari on avoin ja maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille.