AKY-webinaarit: Instagramin ja Facebookin uudet ominaisuudet markkinoijalle

30.9.2021 16:00 – 19:00

Tervetuloa oppimaan Instagramin ja Facebookin uusista ominaisuuksista ja kääntämään ne voitoksi markkinoinnissa!

Sosiaalinen media muuttuu tällä hetkellä kovaa vauhtia ja kanavat tekevät isoja uudistuksia meille markkinoijille. Tässä koulutuskokonaisuudessa käsittelemme Facebookin ja Instagramin muutoksia ja käymme konkreettisesti läpi Facebookin Business Suitea sekä Instagram -kaupan mahdollisuuksia.

Koulutuksia järjestetään kaksi ja ne tukevat toisiaan. Koulutuspäivät ovat 23.9.2021 klo 16-19 ja 30.9.2021 klo 16-19.

Koulutuksen ensimmäisessä päivässä käsitellään kanavien muutoksia ja uudistuksia markkinoijan sekä asiakkaan näkökulmista. Koulutuksen toisessa päivässä sukellamme syvälle kanavien teknisiin rakenteisiin ja käymme läpi Facebook Business Suiten ominaisuuksia tarkemmin. Kurkistamme myös uuden kaupan mahdollisuuksiin.

Koulutukset toteutetaan verkossa ja ilmoittautumisen myötä sinulle lähetetään linkki tilaisuuteen päivää ennen koulutusta.

Koulutus on avoin Akavalaiset yrittäjät AKYn jäsenille (ml. kaikille Agronomiliiton jäsenille) maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen.

Koulutus on parhaimmillaan kokonaisuutena, mutta voit osallistua myös vain toiseen koulutuspäivään.
Kouluttajina toimivat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja yrittäjät Veera Matilainen, Toteutustehdas/Luotain Consulting Oy ja Mikko Kauhanen, Adbookers.

Ilmoittaudu koulutukseen TÄSTÄ

Koulutus on Akavalaisten yrittäjien AKYn järjestämä. Agronomiliitto on AKY:n jäsenjärjestö, joten koulutus on osa Agronomiliiton koulutustarjontaa. Koulutukseen voivat osallistua AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet.